Smålustig kortfilm

Inaktiv
Smålustig kortfilm

Kände att jag ville dela med mig av en liten kortfilm jag och ett gäng kursare gjort i skolan. Konstruktiv kritik uppskattas

[http://www.youtube.com/watch?v=aCyoxlI7kYw]

Medlem

hehe. lite småkul var den allt

Medlem

God Bless Internet !!!


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Inaktiv

haha den var bra..
kände igen områdena också, har några polare som bor där


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

Den var kul, ide'n skulle hålla för lite mer film imo - det finns tonvis med internet-företeelser som skulle bli roliga om man tolkade dem IRL.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Riktigt fin.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem
Inaktiv

Väldigt fyndig reklamfilm för att dra till sig framtida elever :). Nu för tiden måste man ju ha någonting extra för att få folks uppmärksamhet.


signatur

Har enbart sin Laptop: Intel 1.83GHz Core 2 Duo, 2GB ram, 7300 Go, 15.1" skärm

Medlem
Skrivet av jastor:

Väldigt fyndig reklamfilm för att dra till sig framtida elever :). Nu för tiden måste man ju ha någonting extra för att få folks uppmärksamhet.

Ja, skitsamma vad utbildningen har för kvalite, man får ju en ipod om man söker dit. OMG, liksom.

Såg en tidningsartikel på bordet idag, tydligen kan inte svenska gymnasieelever räkna ut räntan på sina lån... Svensk skola idag odlar fram en ny underklass framför något annat. Börja ställa lite krav, ffs.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av jastor:

Väldigt fyndig reklamfilm för att dra till sig framtida elever :). Nu för tiden måste man ju ha någonting extra för att få folks uppmärksamhet.

Ja, skitsamma vad utbildningen har för kvalite, man får ju en ipod om man söker dit. OMG, liksom.

Såg en tidningsartikel på bordet idag, tydligen kan inte svenska gymnasieelever räkna ut räntan på sina lån... Svensk skola idag odlar fram en ny underklass framför något annat. Börja ställa lite krav, ffs.

Nej för det är diskriminerande mot dom som vill bli något / dom som inte vill bli något / dom som vill leva.

Oj glömde nästan att det är väldigt kränkande mot kvinnor, invandrare, homosexuella...


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

på vilket sätt då?


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

Började frenetiskt kolla vem det var som skrev fastän inget MSN-fönster kom upp. Sen kom jag ju på att det var i filmen! Ganska bra iallafall


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

HEHE jo när vi e inne på kortfilmer vill ja tipsa om mitt eget mästerverk http://www.youtube.com/watch?v=Pwk38LcKK-s

Crimefighter hehe ja e han me gröna mössan HAHA LOL


signatur

Got the skills to pay the bills

1
Skriv svar