Någon som ska på X3M?

Medlem
Någon som ska på X3M?

Hej jag undrar om det e någon här på FZ som ska på X3M skånes första Hardtrance och Hardstyle event? jag ska ditt iaf fick köpt biljetter idag:D:D:D


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Dj's? När? Kostar? Varför har jag inte hört nått tidigare? :\

Medlem

Djs har inte riktig koll på de, men bra hardstyle o hardtrance ska spelas, biljett 100kr:) den 29feb!

shit:O [www.clubx3m.se]

e du snabb nog kan du lyckas;)


signatur

Snusar till varje pris!

Inaktiv

"29 Januari : Nu står det klart att vi kommer att ha glowsticks
Försäljning på plats på X3M !"

Det säger ju allt om tillställningen XD

Har vart på en hel del ravefester (hardtrance/hardstyle, eurotrance och liknande är inte min grej utan snarare psytrance och techno) och det har mest bara vart candyfjortisar (alternativt dom som är vältränade och dansar som om dom tagit kokain och anabola) som springer runt med glowsticks.


signatur

Har enbart sin Laptop: Intel 1.83GHz Core 2 Duo, 2GB ram, 7300 Go, 15.1" skärm

Medlem

haha ok:P hur ska man dansa då? som en 80åring?


signatur

Snusar till varje pris!

Inaktiv

Nej men varför ha glowsticks för att visa hela världen hur badass man är på att röra händerna och armarna när det redan finns scanners, strobes, laser och liknande?


signatur

Har enbart sin Laptop: Intel 1.83GHz Core 2 Duo, 2GB ram, 7300 Go, 15.1" skärm

Medlem

folk köper det väll för att synas lr någt, jag har aldig köpt det kommer nog alrdig att köpa de iheller


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Jag funderar på att dra dit USF-BH :D! Trött på att festa med idioter på diverse 16+ klubbar i Malmö, detta verkar dock spännande :D!

Youtube-proffs
Skrivet av Famest:

Jag funderar på att dra dit USF-BH :D! Trött på att festa med idioter på diverse 16+ klubbar i Malmö, detta verkar dock spännande :D!

Glöm för fan inte glowsticksen bara!

Har ett minne av glowstick, göteborgskalaset runt 2002 nått. Never again.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

ja gör så Famest:D kommer bli skit fett!:D


signatur

Snusar till varje pris!

1
Skriv svar