Filmad utvecklargenomgång av Alpha Protocol

Robot
Inaktiv
Filmad utvecklargenomgång av Alpha Protocol

ser skit bra ut påminner om metal gear tycker jag . ska bevaka.


signatur

ToMZoN

Medlem

Det där var inte helt övertygande... men man kan ju hoppas. Obsidian är ju en kompetent utvecklare.


signatur
Medlem

Ser ut som Mass Effect.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av Gortie:

Det där var inte helt övertygande... men man kan ju hoppas. Obsidian är ju en kompetent utvecklare.

+1


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Såg ju för jävligt kul ut, måste ha!


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Edit: Fel inlägg i fel tråd.

Medlem

Ser väldigt bra ut, helt klart det spel som jag ser fram emot mest just nu.

Medlem

Vill verkligen ha detta, så himla synd att det först släpps till hösten om vi har tur.

Inaktiv
Skrivet av Gortie:

Det där var inte helt övertygande... men man kan ju hoppas. Obsidian är ju en kompetent utvecklare.

Sant, dom har haft otur med utgivare som har skickat iväg deras spel för tidigt. kotor 2 ett halvår tidigare än planerat. Det sagt är dom fortfarande svag att städa buggar efter sig effektivt


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Det där var väl inget speciellt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

synd att grafiken suger! Ser ut som only for 360 graffe

Medlem

Splinter Cell möter Mass Effect. Hur kan det slå fel?

Nej men allvarligt talat så verkar det riktigt fränt. Dialogsystemet verkar ännu bättre än det i Mass Effect, där man ibland inte sa sakerna som alternativen framställde dem. Storyutvecklingen verkar kunna bli bra med. Älskar när det är inte absoluta polarpunkter med gott mot ont.

Medlem
Skrivet av Toom:

synd att grafiken suger! Ser ut som only for 360 graffe

Ja det är ju det viktigaste i ett RPG.
Undrar hur många sådana här inlägg det finns här på FZ?

Medlem

Ååhå, ser ju för jäkla nice ut. Detta ska jag minsann hålla ett öga på. Älskar såna här spel med RPG-element/action.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

de där va inte imponerande, gameplayen så stel o tråkig ut och trist grafik men konceptet kan bli bra visst spel kan vara bra utan bra grafik men som han rörde sig när han gick och sköt såg bara bedrövligt ut tycker jag, såg ut som en liten delay men vad vet jag!

Inaktiv

kotor är ett bra exempel på hur man inte ska lägga alltför mycket vikt på grafiken.

Om storyn är bra nog så kan man mycket väl fastna i ett spel oavsett hur "dåligt" en gubbe rör sig på.

Obsidian har en viss förmåga att göra spel som man kan spela om och om igen bara för att prova på alla sätt att klara ut det på.

Så detta ligger helt klart på min lista över spel att köpa.

Medlem

Konversationssystemet verkar ju fullkomligt efterblivet designat. Varför i helsike skulle det vara tidsbegränsat att välja, och vafan betyder "Aggressive", "Bluff" etc. Nej för fan ge mig riktig text där jag själv kan se exakt vad som kommer att sägas och låt mig själv bestämma mig för vad utan att det står vad som råkar vara "aggressive" etc.

Precis lika tråkigt som Mass Effects Blåa och Röda Charm/Intimidate grejjer. Varför ska det markeras så tydligt exakt vad som är vad, och vilket som är good/evil etc hela tiden. Ge spelaren texten och låt han själv faktiskt göra ett val...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Ser najs ut


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Ser väldigt intressant ut, ska hålla koll på detta ^^


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Haha fulaste grafiken jag sett på länge. Ser ut som ett spel från 5 år tillbaka.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Har Sega någonsing gjort något vettigt?
Det ser helt B ut, grafiken ser ut att vara 5 år gammal.
Dom måste vara helt sega i huvet.

edit: Kommantaren ovan var ganska lik

1
Skriv svar