Spelbutiken is teh seg.

Medlem
Spelbutiken is teh seg.

Eller som det heter på svenska. Spelbutiken.se är riktigt jävla sega. Har suttit och väntat på Alan wake att dumpa ner i min brevlåda men icke. Spelbutiken har skickat ut det till sitt lager för utskickning men dom har inte velat skicka ut det.

Beställde det i Tisdags och förväntade mig att dom skulle skicka ut det på Onsdagen så man skulle få det på Fredagen. I fredags skickade dom ut det till sitt lager. vilket betyder att dom skickar spelet Idag. Plus att det tar 2 dagar tills man får det. Så På onsdag kommer spelet om man har tur. Men aja bra priser har dom iaf. Men känns som dom borde kunna ha bättre tider att skicka ut sina varor på.

I wantz mah Alan.

#blogg

Medlem
Spelbutiken is teh seg.

De skickar t.om från Danmark om jag inte minns fel. Så snabba är dom inte. Men jag är nöjd med dom ändå

Medlem

tidigare innan de bytte ägare så gick det väldigt snabbt

Medlem

Dom verkar inte ha skickat ut det idag heller, så kanske dom skickar ut det på onsdag, och då kanske man får det på fredag. Undrar fan vad jag kommer få först. Alan wake eller Red dead redemption

Medlem

Hade precis samma problem när jag köpte Sonic And Sega All-Stars Racing därifrån. Fick vänta 3 dagar under skolveckan och sen 2 dagar när det var helg. Fick det dog på måndagen.

Medlem

Pratade med Spelbutiken nyss, Ja hade glömt bort att det var klämdag förra veckan. Så då skickades det ifrån deras lager i Fredags. (konstigt att det inte står när dom skickar ifrån deras lager till mig) Så kommer nog få det imorgon. Aja då är jag rätt nöjd nu.

Medlem

Jag är banne mig inte nöjd med denna skitsida. Hade jag vetat att dom skulle sega 5 dagar extra, hade jag aldrig beställt från denna sida.

Kunde likagärna tagit bilen in till elgiganten eller något och köpt det för 599:-

Första och sista gången för mig iaf.

Medlem

Jo precis, känner likadant här, men nu vet man hur dom fungerar. kommer inte förboka något spel ifrån dom mera. Tog och beställde Red dead redemption ifrån Elgiganten istället. får hoppas dom är snabbare på sina leveranser :>

Medlem

Sitter i samma sits. Förhandsbokade spelet i slutet av April nångång... nu har spelet funnits ute en vecka och fortfarande har inget anlänt.

Medlem

Fick inte mitt idag heller, börjar nästan tro att posten har slarvat bort det

Medlem

Samma här! Fick inte heller mitt idag. Katastrof! En hel vecka efter release. Inte acceptabelt.

Medlem

spelbutiken funkar, men inte om man vill ha sitt förhandsbokade spel på release dag.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Fick inte mitt heller idag

Drog iväg ett argt mail till dom och förklara att det var sista gången jag beställer därifrån.

Medlem

Men Varnberg din Varg, alltid lika otålig...

Medlem

Nu har man äntligen fått spelet.. Men Alan får vänta för jag leker kobåjsare istället.

1
Skriv svar