Medlem

Jag är förlovad och sambo, fast vi bara varit ihop ett år.

Innan det var jag singel i ca 1 år, efter att ha avslutat ett fem års förhållande.

Det som är skönt med att "prenumerera" är att det känns tryggt och att få lära känna en annan människa väl är underbart (dock inte om man hittar mörkare sidor :s).

Jag skulle inte vara ihop med min karl om vi inte hade liknande intressen, vi gör i princip allt ihop

Medlem

Impa, pimpa, pumpa, dumpa låter faktiskt bra erge:D


signatur

Snusar till varje pris!

Inaktiv

Sambo


signatur

Snus är snus och mus är mus

Medlem

Har stadigt sällskap atm, lämnade ett horribelt förhållande som varade i ca 1½ år. Var bra i början men blev helt psyko senare.


signatur

Submission is for the weak

Inaktiv

Förlovad sedan 12 år tillbaka.
Sambo i 8 år.

Inaktiv
Skrivet av SoniC:

Är och kommer vara singel. Fy fan för att vara ful.

Håller med


signatur

Arguing on the internet is like running the special olympics... Even if you win, you´re still retarded.

Medlem
Skrivet av Morfar22:
Skrivet av SoniC:

Är och kommer vara singel. Fy fan för att vara ful.

Håller med

Spelar ingen roll hur man ser ut om man har en bra personlighet (eller ett konto med x antal miljoner kronor på)!

Medlem

förlovad sen 2:a januari med en underbar amerikanska som kommer flytta hit snart


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Youtube-proffs

80 singlar. Hur kommer det sig att så många är singlar?

Förklara, motivera, analysera som min gamla lärare hade sagt!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Inga är singlar, vi har ju gift oss med våra operativsystem!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av IceMan:

Kvinnor är bra på att få oss män _tro_ att det är vi som bestämmer

Kom igen... det där med att kvinnor alltid har rätt osv är någonting vi säger när de lyssnar, du behöver inte låtsas här... Eller har hon eget konto?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Konstigt för min tjej säger alltid att jag får som jag vill. Ännu märkligare för jag tycker hon får som hon vill ungefär lika ofta som jag.

Medlem

Dejting is ze shit ;D

Inaktiv

Särbo, eller nåt..


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem
Inaktiv

Singel. Skööönt


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Gift. Har varit så i 11 år och det är gött!!

Youtube-proffs
Skrivet av Olivaw:

Gift. Har varit så i 11 år och det är gött!!

Hur känns det? Hur lång tid tog de innan ni gifte er från att ni träffades?


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av IceMan:

Förlovad. Sedan i höstas. (Förlovad+sambo om det ska bli 100%)

Samma här, förutom att det var 5½ år sedan vi förlovade oss


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av Kleptomaniac:

lämnade ett horribelt förhållande som varade i ca 1½ år. Var bra i början men blev helt psyko senare.

Det där känner jag igen riktigt skarpt...

för övrigt så är jag singel atm. Måste först och främst komma ur denna extremt tråkiga och lilla håla som jag bor i då här finns för lite träd i skogen att välja mellan och jag har faktiskt heller inte något riktigt behov av något förhållande just nu. Mitt förra förhållande gav mig något utav en fobi mot förhållanden.

Får faktiskt lägga till att det är ganska skönt att inte ha något förhållande. Mer frihet

Medlem

Singel all the way


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem
Skrivet av urken:

Socialt handikappad + blyg[...]

Det var jag också, men kom över det, och kolla var jag hamnade. Sambo sedan nästan ett år, i princip inaktiv på FZ sedan dess. Socialt handikappade människors liv är underskattat, haha


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Jag har faktiskt lyckats hitta en söt flicka som blivit min flickvän ^_^ Riktigt nördig är hon också, lirar D2 och läser serier ;> Förmodligen är jag dåligti nflytande.


signatur

Videomupp

Medlem

lika ringbunden som frodo. sen har man hund och katt, tillsammans utgör det en liten familj.

Inaktiv

Har sedan 7 månader tillbaks en underbar flickvän, precis på dagen faktiskt^^

Ett seriöst förhållande som fortfarande känns lika pirrigt som det gjorde för 7 månader sen:)


signatur

Is it a bird? Is it a plane? No, it´s Superman!

Medlem

Gift och har 2 kottar:up: Ni som är blyga,vad är ni egentligen rädda för? Tjejer äter inte upp er,tillslut träffar ni en trevlig tjej som är intresserad av er.Ni måste bara våga att ta kontakt,var inte rädda för tjejer...ni kommer att ångra er när ni blir äldre om ni inte gör något åt eran situation.

Medlem

Sambo sedan 2.5år tillbaks. Hon är underbarast och skulle aldrig byta ut henne.

Medlem

precis som hollow säger: de äter inte upp er, iaf inte fysiskt sett.

Medlem

Singel sedan 5-6 månader tillbaka, då ett 2-årigt (sambo)förhållande kraschade rejält och på ett otrevligt sätt. Vi är numera vänner och har rett ut allt.

Kör på en stadig KK och flirtar runt lite då och då, men skulle inte kalla det dejting. (KK med en riktigt bra kompis är hur bäst som helst, alla fördelar (ja, mer än sex) som ett förhållande har, enda direkt nackdelen är väl att man inte delar på ekonomiska saker och annat som hyra, tvätt m.m. hehe)

(haha, är man sjuk i huvudet om man har känslan att killar dejtar inte, bara tjejer... går inte riktigt ihop, men känns fasen så)


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Tyvärr ensam, och olyckligt förälskad


signatur

"Moral är bra, men dubbel moral är inte dubbelt så bra"
Det fria operativsystemet: http://www.reactos.org

Skriv svar