För er som gillar att skriva i forum!

Inaktiv
För er som gillar att skriva i forum!

Tjena,

Jag var lite "uttråkad" häromdagen så jag kom på att det bästa sättet att döda tid på var att göra sin egen lilla seriösa hemsida.

Min hemsida är en sida man måste prata engelska på eftersom att alla inte är svenskar. Själva sidan är att kritisera spel, dvs forum. Som det ser ut nu är forumet ödsligt och skulle behöva flera medlemmar.

Om ni regestrerar er kommer det att ta lite tid att komma in på själva accountet för att jag måste "godkänna" nya medlemmar.

(Snälla ta inte bort tråden för att det "ser ut" som reklam. Jag bara tipsar om en kul/intressant sak.)

http://www.unholypower.spruz.com/main.asp

Medlem

låter ju som något kul
Lika bra man reggar sig direkt


signatur

Heroes may not be braver than everyone else. They're just brave five minutes longer.

Inaktiv

Om du vill ha lite feedback så kan du ju tänka på att använda lite mer korrekt engelska.
Kolla igenom alla meningar och se om de stämmer, annars är det bara att skriva om igen!


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Youtube-proffs

Cool sida. Men som sagt, förbättra engelskan.

(hämtar cola och popcorn, inväntar Castor Fibers kommande kommentar)


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

TILL ALLA: SLUTA GÖRA PISSFORUM FÖR ATT IN INTE FÅR MODERERA ANDRA FORUM!


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem
Skrivet av SoniC:

TILL ALLA: SLUTA GÖRA PISSFORUM FÖR ATT IN INTE FÅR MODERERA ANDRA FORUM!

när du slutar fylleposta på småtimmarna så kanske de lär sig?


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

1
Skriv svar