Korn i stockholm eller göreborg!

Medlem
Korn i stockholm eller göreborg!

Tjena! Jag undra om det var någon mer som gick på korn nu när dom va i sverige och vad ni tyckte! Själv gick jag på hovet och tyckte det var helt underbart. Lite tråkigt att det bara var 2 medlemar där men endå x/ !

Medlem

Gick också på Hovet-spelningen. Tyckte det var en medioker spelning faktiskt. Det kändes som att de gick på tomgång flera gånger under konserten, tyckte speciellt den där lasershowen var ganska dåligt placerad. Ungefär som "oj vi ska visa er hur mycket pengar vi har på en dålig lasershow" - både passande och osynchad.

Nä, såg dom för ~2 år sen i göteborg, mycket bättre då.

Inaktiv

har inte en av korns gitarrister lämnat för han funnit gud och inte kan spela djävulsmusik längre? hahahaha


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

tror det var basisten head tillochmed som fann gud och lämnade korn

Medlem
Skrivet av Askamaia:

tror det var basisten head tillochmed som fann gud och lämnade korn

Skrivet av prikk:

har inte en av korns gitarrister lämnat för han funnit gud och inte kan spela djävulsmusik längre? hahahaha

Det var gitarristen Head som lämnade korn för sin nyfunna gud, ja.

Dock hoppade rythm-gitarristen Munky av europa-turnén som de kör nu, pga familjeskäl tror jag.

Medlem
Skrivet av mullins:
Skrivet av Askamaia:

tror det var basisten head tillochmed som fann gud och lämnade korn

Skrivet av prikk:

har inte en av korns gitarrister lämnat för han funnit gud och inte kan spela djävulsmusik längre? hahahaha

Det var gitarristen Head som lämnade korn för sin nyfunna gud, ja.

Dock hoppade rythm-gitarristen Munky av europa-turnén som de kör nu, pga familjeskäl tror jag.

ah right, då hade jag till hälften rätt

Inaktiv

Han får väl börja spela christian rock istället :). Kul för honom att han har hittat något större än sig själv att tro på. Nån som vet vilken religion det gällde? Om det inte var nån flummkult då dvs.


signatur

Har enbart sin Laptop: Intel 1.83GHz Core 2 Duo, 2GB ram, 7300 Go, 15.1" skärm

Medlem

Jag tyckte d iaf ägde! Fast jag har iof inget att jämföra med! xD

Synd att inte Munky eller David (hade för mig att det stog att han skulle komma när jag köpte biljeten) kom.

Medlem
Skrivet av jastor:

Han får väl börja spela christian rock istället :). Kul för honom att han har hittat något större än sig själv att tro på. Nån som vet vilken religion det gällde? Om det inte var nån flummkult då dvs.

Kristendomen har jag för mig.


signatur

<3

Inaktiv

signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Inaktiv

Det blir väl bättre ljud i stockholm?
Med tanke på Ullevis form, ljudet studsar upp i himlen?

Medlem
Skrivet av Tagedensvage:

Det blir väl bättre ljud i stockholm?
Med tanke på Ullevis form, ljudet studsar upp i himlen?

Dom spelade inomhus.

1
Skriv svar