LittleBigPlanet: skaparverktyg släppt

Robot
Medlem
LittleBigPlanet: skaparverktyg släppt

Gratis är bra.


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Tycker att man borde kunna göra egna texturer i spelet. Alla har inte en eye toy...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

gött


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Hur mycket kan det kosta att skaffa en eyetoy liksom, seriöst. Men visst skulle det vara kul att göra egna texturer. Helst då genom att importera bilder direkt från en hårddisk.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Köpte spelet och blev riktigt besviken på att costume packs kostar... visst 20 kr men vafan. Är de så jävla snåla kan jag vara lika snål tillbaka. Dessutom är saving system fucked up gällande costumes. För övrigt har jag laddat hem 3-4 gratis kostymer som funkade till en början men som nu inte fungerar. Tråkigt de ska ta betalt för så lite till ett så bra spel.

Medlem
Skrivet av liath:

Köpte spelet och blev riktigt besviken på att costume packs kostar... visst 20 kr men vafan. Är de så jävla snåla kan jag vara lika snål tillbaka. Dessutom är saving system fucked up gällande costumes. För övrigt har jag laddat hem 3-4 gratis kostymer som funkade till en början men som nu inte fungerar. Tråkigt de ska ta betalt för så lite till ett så bra spel.

Låter skumt, har aldrig någonsin haft sånna problem.
Har köpt DLC, som t.ex. MGS och God of War, och kostymerna funkar skit bra, och inget att klaga över.
Har dessutom laddat hem varenda gratis kostym, och inte en gång har jag haft något problem.


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Medlem
Skrivet av Proximately:

Hur mycket kan det kosta att skaffa en eyetoy liksom, seriöst.

Att köpa en eye toy för 1 spel är bortkastade pengar enligt mig.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Inväntar ett verktyg där jag kan göra banor på min PC, skicka över till PS3 och sedan testa resultatet. Men så roligt får det väl inte vara tydligen. =/


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

1
Skriv svar