Battlefield 1943 släpps i juni

Robot
Medlem
Battlefield 1943 släpps i juni

Så var det dags igen.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Inaktiv

Jaha... PC till hösten alltså. Svenska utvecklare faller på min top 10 lista.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Varför i hela helvete släpps det i september för PC? Dice, vad händer?!

Det här har hänt är för alla pirat jävlar, när ska ni fatta det ?


signatur

Desktop: AMD Ryzen 9 7950X, XFX 7900XTX, 32GB RAM DDR5 6000MHz CL36 FURY,
ASUS TUF Gaming X670E-Plus // Playstation 5 // Xbox Series X // iPhone 14 Pro// iPad Pro Air m1 // TV Vardagsrummet LG Oled 77CX Sovrummet LG OLED B7 55TUM. Övervåningen LG C1 65

Medlem
Skrivet av the_man_swe_90:

Det har hänt är ju alla pirat jävlar, när ska ni fatta det ?

Jag börjar starkt betvivla att det någonsin kommer att sjunka in.

Inaktiv

meeeeen det är ju till pc man vill spela

Medlem
Skrivet av the_man_swe_90:

Det har hänt är ju alla pirat jävlar, när ska ni fatta det ?

Indeed, sorgligt värre men detta är konsekvenserna.

Medlem

september?!?! WTF!!! Jag litade på Dice ffs... Tragiskt att dom ska göra så här mot de trogna pc fansen dom har kvar... Mot piraterna fattar jag men mot oss, de trogna fansen, fattar jag inte...

Medlem

The_man_swe_90 Det här har absolut INGENTING med "pirat jävlar" (särskrivning, btw..) att göra.

För det första, om du vill spela ett spel över internet som använder sig av cd keys (vilket alla Dices spel har gjort än så länge) måste du ha en köpt kopia/en autentisk cd key (Om du inte kör på crackade servrar, men då får du inga unlocks osv osv, vilket är ganska tråkigt...).

Tänk innan du öppnar munnen, eller i det här fallet skriver.

---

Igen blir pc spelarna shafted (Bad Company 1 anyone?)

Medlem

Är mycket skeptisk till det här spelet, 24 pers(vad fan hände?) och hp regenerating(yey, mer easy-mode-konsoll-style).

Det enda som saknas för att göra det här spelet till en enda stor röra(Halo) är att ha inbyggd auto-aim.

Medlem

Underbar ny filmspelare, FZ!

Däremot så var filmen lite av en besvikelse till innehållet. Det såg inte alls så "modernt" ut rent grafiskt. Stelt och oinspirerande. Vi får hoppas på att gameplay väger upp.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

tyckte det såg skitkul ut;)
Fast att vi måste vänta tills september är väl...obra
Vi borde få spelet i juni och konsolägare borde få det i september istället;P eller samma tid kanske.
Fast jag vill då inte ha regenererande hp eller ammo, fast det är väl nåt man vänjer sig vid...hoppas jag

Medlem

Är det inte lika bra att skriva att det kommer nästa sommar??
Blir väl lika dant som med heroes

Medlem

Idiot DICE.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Helvete...
Nåja, köper det väl till både PC och PS3 då..

Inaktiv

Buh DICE - skjuta upp det till hösten o till råga på allt skära ner antalet spelare till 24! O sen fortsätta me o kapa bort medicsen! Inte utan att man blir lite besviken...

Medlem

1200ms poäng va fan ett najs pris...

Medlem

Bränn alla pirater på bål om det är deras fel, annars är DICE bara tjocka.
Alternativ tre: De lägger ner mer kraft på PC versionen (kan det vara så bra?).

Medics behövs inte

Medlem

Ingen som tänker på att det kostar 150 kronor? Det är väl bara en omarbetad HD version av Battlefield 1942 "Battlefield 1943, den småskaliga nytolkningen av gamla synder."...

Behöver inte ha nåt med pirater att göra överhuvudtaget. Utan dom kanske helt enkelt valt att satsa på konsol versionerna först då jag antar att PC versionen behöver längre buggkontroll och stöd för alla olika komponenter en PC kan ha.

Medlem

blir ju bara bättre, blir defenitivt inte ett köp nu:)

inte ens imponerad av filmen!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av qayotee:

Varför i hela helvete släpps det i september för PC? Dice, vad händer?!

Vild gissning: Frostbite motorn funkar redan med konsolerna, så för konsolerna är 1943 bara en mod. Frostbite och PC däremot är något nytt som behöver lite mer resurser för att få det att funka som det ska. Det är väl under 10 pers som jobbar med 1943 om jag kommer ihåg rätt.

Medlem
Skrivet av Whip:
Skrivet av qayotee:

Varför i hela helvete släpps det i september för PC? Dice, vad händer?!

Vild gissning: Frostbite motorn funkar redan med konsolerna, så för konsolerna är 1943 bara en mod. Frostbite och PC däremot är något nytt som behöver lite mer resurser för att få det att funka som det ska. Det är väl under 10 pers som jobbar med 1943 om jag kommer ihåg rätt.

Någon som kommer med en vettig anledning.

Det är ju inte direkt så att Dice medvetet håller tillbaka PC-versionen, utan den behöver antagligen mer arbete. Eller PC-folket kanske skulle bli nöjda om man skjuter upp allting?

Medlem

JÄVLA! skit! PC! PC!

Medlem

Varför ska det alltid fjäskas för konsoll? Har iofs en 360 men BF och fps ska spelas på Pc FFS!!!:down::evil:

Medlem
Skrivet av the_man_swe_90:

Det här har hänt är för alla pirat jävlar, när ska ni fatta det ?

YAAHAHAHARRR! så fel du har.

Medlem

g*y konsol......FPS ska spelas på PC för helvete...kräken bara tänker på pengar

Medlem

Lär ju inte bli några "episka" slag i det här spelet precis. Att stillahavsbanorna inte tillhör mina favoriter gör ju inte saken bättre, har inga större förhoppningar inför det här släppet.

Medlem
Skrivet av the_man_swe_90:

Det här har hänt är för alla pirat jävlar, när ska ni fatta det ?

battlefield är ganska värdelöst om du har tankat det..

Medlem

Dice är ju sämst nuförtiden. Det enda dem gör är att släppa spel, med ofantligt mycket buggar i och sen skita fullständigt i dem.

Helvete, Dice dog sen BF:V.

123
Skriv svar