26 grader varmt här uppe

Medlem
26 grader varmt här uppe

De senaste 3 dagarna har temperaturen legat kring 24-26 grader här uppe i Haparanda. Det är varmast i Sverige - kanske till och med Europa!

Temperaturen hoppade från 10 till 25 grader över loppet av en eller ett par dagar. Det känns konstigt att sommaren tvärkom på det här viset - men otroligt skönt är det. Nu ska jag ut i solen och de 25 graderna (även idag är det 25 grader) och bli grillad.

#blogg

Medlem
26 grader varmt här uppe

Låter härligt. Här är det 15 grader och ösregn.

Medlem

Roligt också att det känns konstigt att gå ut utan mössa och jacka. Står och tvekar i hallen ett tag. xD Känns så ovant. Och så var jag tvungen att tvärköpa shorts eftersom jag totalt svettades ihjäl i mina jeans.

Igår såg vi många som hade jackor (!) på sig. Men idag är det färre. Folk börjar fatta att sommaren är här.

Medlem

Nu är världen upp och ner... även här i östergötland så regnar det och är ca 15 grader ute!

Medlem

27 grader nu. Gick in ett tag men nu ska vi till stranden och sola. ^^

Medlem

Bara 23 grader idag. Och lite molnigt.

Medlem

Haparanda är en underbar stad Brukar spendera mina sommrar i området runt där.

Medlem

HaparandaTornio är underbart, ja.

27 grader idag igen. Har gått iklädd enbart shorts de senaste tre dagarna. *Njuter*

Inaktiv

23 grader varmt här i Luleå nu när jag gick hem från jobbet. Om det inte vore för att det blåser rätt igenom stan så hade det varit perfekt, men vad fan man kan inte få allt.


signatur

You must construct additional pylons.

1
Skriv svar