metro.se (jag får damp)

Medlem
metro.se (jag får damp)

Tjenare i dag klickade jag in mig på metro.se igenom fz och jag hittade en massa roliga artiklar jag ville kommentera, men efter som jag verkar vara lite bakom flötet så, jag satt i en timma och letade efter antingen bli medlem grej eller ett kommentars fält nu känner jag att jag inte kommer få en lugn stund förens jag kommer på hur man gör
[http://www.metro.se]

visa nu hur korkad jag är!

Medlem

vilka artiklar gäller det? tänker inte läsa igenom hela metro bara för att du tycker det.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:

vilka artiklar gäller det? tänker inte läsa igenom hela metro bara för att du tycker det.

Va? Han frågade ju var han kunde registrera sig för att kunna kommentera själv

Edit: Tittade lite och kunde inte heller hitta hur man kommentera

Medlem

club metro?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

det är nog så att det bara är journalister som kan kommentera, varför ingen upptäckt det här förräns nu är för att ingen nånsin velat kommentera...

Jag måste säga att man blir virrig av att försöka leta nåt på metro.se, de har fyllt sidan med så mycket så att hitta nåt specifikt är klurigt.
Brukar själv ibland försöka leta upp "Hallå där.."-spalter, men ger upp efter ett tag. Har kommit så långt att jag funnit "Hallå-där"-spalter på sidan, men inte alla..?


signatur

thank you, come again

Medlem

Man behöver inte registrera sig för att kommentera, jag kommenterade så sent som igår utan registrering. Men varför det inte verkar gå att göra det nu vet jag inte.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

jo det gällde alla artiklar jag ville inte låta korkad men jag frågade 2-3 st på msn och dom hittade inte heller något. så jag var tvungen att fråga här. bra då vet vi det finns bara inte idag men jag tror att jag har letat en annan gång oxå.

1
Skriv svar