Medlem
OMG #1?!

Efter att ha läst det senaste brevet från mailgamer (ingen hemlig reklam här inte.) blev jag rent ut sagt helt j*vla paff!!! Denna musikvideo har fått mig att för första gången någonsin att både gråta och skratta samtidigt. Nu fattas det bara vad du tycker om själva låten...

Detta har förövrigt förstört min helg.

Se skiten här: Ehh?!?!? Obs: Läs på kommentaren om videon om hur detta INTE är ett skämt. Om dem menar allvar...

OBS!!! Bizniz...

Medlem

Hehe.. gammal men god. Hur skön som helst! Min favorit är gothsnubben. På Wikipedia kan man läsa mer om Speak: http://en.wikipedia.org/wiki/Speak_(artist)

Inaktiv

Jobbat natt, kommer hem och tittar på den videon och nu tror jag inte jag kan sova, haha seriöst. Mycket rolig.


signatur

PSNid: Hjod
XBLID: Hjod

MFC
Medlem

vissa vet inte när det är dags att lägga ner.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

The Hungarian Rapper, en klassiker. "Terrorists I understand you, rest in peace. Check."

Haha, Miklos, Bebe.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

heh, jag har faktiskt läst upp lite om honom, han spenderade tydligen allt han hade på denna låt/video som floppade rejält och lämnade honom pank

"catch the batman, stop your plan bin laden ..."

Medlem

Hatar rap i huvudtaget, vad ska man då säga om detta?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

haha.

Läste en kul sak på hans hemsida

"Tamás Deák (born May 31, 1976), better known by his stage name Speak, is a versatile talent, rap artist, model, actor based in Hungary. @"He gained deserved fame when the video for his 2003 anti-war song,"

Edit ftw =/

Medlem

hört den förr, men den där är faktiskt bra jämfört med det här.


signatur

thank you, come again

Inaktiv

Nej. Snälla. Den här var bara seg och dålig :/


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem

Den här är tvärtom, riktigt bra: )
http://youtube.com/watch?v=n2KZjUYC9GQ


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

har postat denna förut i sammanhang med att nån postat speak's video...
speak är dålig i all ära, men denna snubben är ännu sämre...
http://youtube.com/watch?v=XK9mIfHv1EE

Medlem
Skrivet av huxflux:

hört den förr, men den där är faktiskt bra jämfört med det här.

Jag skämdes när jag skrattade åt denna snubben för han är ju helt uppenbart utvecklingsstörd.
"Why must I cry?" -Kolla dig i spegeln, dude!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av huxflux:

hört den förr, men den där är faktiskt bra jämfört med det här.

Jag skämdes när jag skrattade åt denna snubben för han är ju helt uppenbart utvecklingsstörd.
"Why must I cry?" -Kolla dig i spegeln, dude!

jag brukar kolla på den när jag känner mig nere
Videon är så otroligt bisarr så jag har haft liknande tankegångar om killen också.. men jag vet inte, huhhuh.


signatur

thank you, come again

Medlem

Denna man är helt underbar, särsligt just den den där biten "som times people make a war, dont know what its for" business!!!


signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

1
Skriv svar