Ny filmavdelning hos FZ

Robot
Medlem
Ny filmavdelning hos FZ

Ser bra ut

Medlem

Sjukt läckert, bra gjort!

Avstängd
Medlem

Trevligt


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Mycket bra. Ser fram emot liknande design på övriga sidan.

Medlem

Tack som fan för fullskärmsläge. Merci

Medlem

Någon som vet varför jag inte kan se på flashfilmer på en del hemsidor om jag har igång adblock?


signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

Medlem

för nya navigationsfältet! Lite nyfiket bara, men hur pass mycket mera bandbredd behövs det när man skiftar över filmer till högupplöst sedan?


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

Schysst! Tror inte ens man kan släcka lyset på sidor som youtube osv. Riktigt fräck funktion ^^

Medlem

Bara jag som stör stör mig lite på ramen runtom videon? Den röda övergången på ramen ser inte allt för fint ut, utan att jag finner den snarare lite irriterande då den stör lite färgerna som visas i själva videon. Hade hellre sett en aningen mindre gradient (övergång), någon annan färg än klarröd eller en ännu bättre möjligtvis; en enfärgad ram.
Kanske bara jag som tycker detta dock...

Allt annat verkar grymt nice, bra jobbat! :]


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Redaktör
Skrivet av Sniper_Nr1:

för nya navigationsfältet! Lite nyfiket bara, men hur pass mycket mera bandbredd behövs det när man skiftar över filmer till högupplöst sedan?

Det beror på hur mycket större filmen är, förstås, och det varierar från fall till fall. Ett par gånger större skulle jag gissa.


signatur
Medlem

Verkar inte ladda ordentligt här för mig, ser alla valmöjligheter, alla olika filmklipp osv, men ingen film verkar dyka upp.

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Verkar inte ladda ordentligt här för mig, ser alla valmöjligheter, alla olika filmklipp osv, men ingen film verkar dyka upp.

Har du Adblock? Det var felet för mig iaf


signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

Medlem

Hahaha! Snyggt med ljus-knappen!
...om man nu inte vill köra fullskärm


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Har väntat länge på att få in denna funktion:P

Medlem

När kommer resten av sidan gå över till den nya layouten?

Medlem

Skitbra, inte en dag för sent... har saknat fullskärmsläget länge!


signatur
Medlem

sjukt snyggt FZ!
Fan vad man har längtat efter fullskärm


signatur

Rawr

Redaktör
Skrivet av Mahlberg:

När kommer resten av sidan gå över till den nya layouten?

Vi kör bit för bit, allt kommer inte i ett svep. Jag har inga datum eller önskade datum i nuläget, ni får se vartefter de dyker upp.


signatur
Medlem

Beundransvärt. Vill se hela nya sajten snart också!

Medlem

Riktigt stiligt! Gillar att FZ ständigt uppdaterar sidan. Vissa andra spel sidor är väldigt dåliga på den fronten.

Medlem

Gametrailers har fått en konkurrent.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Ser onekligen intressant ut. Får testa detta när jag kommer hem.

Medlem

skit najs.. Tända släcka lyset var kanon :> och antar att det där blir nya designen sen på hela sidan vackert!

Medlem

sidan kommer bli mycket svårare att hitta. Mycket bra meny nu tycker jag.. Och var är WTF?

Medlem
Skrivet av Shimo:

Hahaha! Snyggt med ljus-knappen!
...om man nu inte vill köra fullskärm

Yepp, den var efterlängtad

Medlem

Nice FZ!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

kit
Medlem
Inaktiv
123
Skriv svar