Tips på extra jobb?

Medlem
Tips på extra jobb?

Börjar känna mig lite i form. Yes!

Tänkte höra om några har lite förslag på extra jobb? Stormarknader etc. är uteslutet, jag är helt enkelt för gammal ( för dyr ) och jag orkar inte jobba 12 timmars pass som på mitt förra jobb.

Tänkte mera om någon hade idér som man oftast inte tänker på

Putsa mina fönster?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Tvätta min tvätt?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Redaktör

Ställen med avtal från Handels är finfint om du orkar jobba helger - riktigt bra ob-tillägg (100 procent från ca 13.00 på lördagar och hela söndagarna). Dagjobb en lördag-söndag ger alltså tre och en halv dags betalning. Ikea har vad jag vet inga pass längre än åtta timmar per dag, och många kortare (fyra, fem).

Edit, såg inte ditt förbehåll. Men men, bra betalt ger det.


signatur
Medlem

jo jobba helg ger klirr i kassan,
och gillar man att vara ledig mycket då borde man jobba mest på helger,
och sen kunna vara ledig många vardagar.

Medlem

laga mat till Ice.

5kr potionen


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Jobba som diskplockare på nån krog.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Jul eller somar Jobba på posten , ass bra tjänade
3500 kr för fre lö sön(3dagar)...

Medlem

om di inte vill jobba extra på stormarkandet skulle det vara iintressant o veta vad du kan

Lättare o komma med förslag annars


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv
Skrivet av fella1strke:

Jul eller somar Jobba på posten , ass bra tjänade
3500 kr för fre lö sön(3dagar)...

Hur gammal är du?
Funderar på att söka sommarjobb på posten, hur tidigt ute ska man vara osv?
Kommer vara 16 när jag ska börja jobba btw.

Medlem

jobba som diskplock på pub brukar vara lätt att fixa

Medlem

Till Smocko ju tidigare du är ute när det gäller sommarjobb desto bättre brukar vara sjukt med folk som söker till parkjobb etc på sommarren


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

hoss posten är det så att när man är 15 år får man börja Juljobba(baradagstider), 16 år sommarjobba och
juljobba(bara dagstider), 18 år får man natt jobba både jul och sommar och får därför högre lön och högre OB-tilläg
Anledningen av jag thänade så mycket (var 15 år) var för att jag fick mycket OB-tilläg och så betalade dom Utbildningen i timmar ca 5 timmar utbildning
Detta är i Uppsala post terminal

Medlem
Skrivet av fella1strke:

hoss posten är det så att när man är 15 år får man börja Juljobba(baradagstider), 16 år sommarjobba och
juljobba(bara dagstider), 18 år får man natt jobba både jul och sommar och får därför högre lön och högre OB-tilläg
Anledningen av jag thänade så mycket (var 15 år) var för att jag fick mycket OB-tilläg och så betalade dom Utbildningen i timmar ca 5 timmar utbildning
Detta är i Uppsala post terminal

[http://www.imagechan.org/img/img.php?id=4513]


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av fella1strke:

hoss posten är det så att när man är 15 år får man börja Juljobba(baradagstider), 16 år sommarjobba och
juljobba(bara dagstider), 18 år får man natt jobba både jul och sommar och får därför högre lön och högre OB-tilläg
Anledningen av jag thänade så mycket (var 15 år) var för att jag fick mycket OB-tilläg och så betalade dom Utbildningen i timmar ca 5 timmar utbildning
Detta är i Uppsala post terminal

ja vil åxå käna myket pengar hoss påsten vem ska mann rinnga?????

Medlem

Skaffa taxikort?


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem
Skrivet av erge:
Skrivet av fella1strke:

hoss posten är det så att när man är 15 år får man börja Juljobba(baradagstider), 16 år sommarjobba och
juljobba(bara dagstider), 18 år får man natt jobba både jul och sommar och får därför högre lön och högre OB-tilläg
Anledningen av jag thänade så mycket (var 15 år) var för att jag fick mycket OB-tilläg och så betalade dom Utbildningen i timmar ca 5 timmar utbildning
Detta är i Uppsala post terminal

ja vil åxå käna myket pengar hoss påsten vem ska mann rinnga?????

du får skicka ett brev till en ansvarig typ om du går in och kollar på hemsidan finns det alltid någon att maila ell skicka brev till

1
Skriv svar