UFC 2009 Undisputed-demo släppt

Robot
Medlem
UFC 2009 Undisputed-demo släppt

Ser lite ut som Fight night fast för UFC dvs.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Det är riktigt jävla grymt!

Medlem

Inte ens ett tips tack

Förövrigt årets fight spel. Me love it


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

klart positivt överaskade av detta ^^ hoppades på att det skulle va bra men det är ju riktigt bra ^^ synd att mitt ground difence är helt värdelöst xD

Medlem

Jävligt bra fighting spel, nöt det som fan och må då säga att fysiken osv är galat , samma gäller grafiken och movesen.

Inaktiv

Tyckte det var väldigt lätt att göra en Knockout. Hemligheten är typ LB samtidigt som man trycker på Y eller B

Medlem
Skrivet av Guzilla:

Tyckte det var väldigt lätt att göra en Knockout. Hemligheten är typ LB samtidigt som man trycker på Y eller B

En spark mot huvet skulle most likly knock you out så att säga

Inaktiv
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Guzilla:

Tyckte det var väldigt lätt att göra en Knockout. Hemligheten är typ LB samtidigt som man trycker på Y eller B

En spark mot huvet skulle most likly knock you out så att säga

Sant

Medlem

Det är så jävla kul...har nött sen förra veckan, demot alltså. Det är kul när man är duktig på backen =), kul att göra submission! Rear naked choke FTW

Umi
Medlem

Riktigt bra är det ! Tog säkert re-match 100 ggr eller något. Roligaste är ju sparkarna man gör uppe i huvudhöjd

Medlem

Samma som med WWE spel, stela och dåliga animationer?

Men det här ska testas. Kanske lär sig några bra tekniker med!

Medlem

Någon som är sugen på att starta ett team och tävla i ufc online sen när spelet släps?


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Inaktiv

Jag o polaren satt o lirade demot 6 timmar i sträck, med en liten paus med Red Faction demot(underhållande). Prövade alla svårighetsgrader, med att vara både Lidell o Rua. Riktigt bra!!! Inte besviken alls! Klart köp! Spöar alla fighting spel med hästlängder. Inget jäkla hokuspokus

Inaktiv
Skrivet av Guzilla:

Tyckte det var väldigt lätt att göra en Knockout. Hemligheten är typ LB samtidigt som man trycker på Y eller B

Naa, det beror ju på motståndaren På lättaste svårighetsgraden har ju han knappt uppe garden och slår mycket hål i luften, då blir han ju trött o tål inte alls lika mycket

Umi
Medlem
Skrivet av Hymer:

Någon som är sugen på att starta ett team och tävla i ufc online sen när spelet släps?

Hell yeah !

Medlem

Det var riktigt kul men amerikanaren är ju så sjukt obalanserad...
Hans slag kan ju knocka en nästan omedelbart jämfört med killen från brazil.

Medlem

mycket roligare än förväntat

så tillfredställande att knocka någon i ett spel

Inaktiv
Skrivet av GarfieldPower:

Det var riktigt kul men amerikanaren är ju så sjukt obalanserad...
Hans slag kan ju knocka en nästan omedelbart jämfört med killen från brazil.

Brasilianarens styrka ligger i benen. Jag slår ner Chuck Liddell(amerikanaren) nästan lika snabbt med några sparkar emot huvudet.

Medlem

riktigt jävla grymt! väldigt överraskad och detta blir ett solklart köp så fort det släpps!

Någon som vet hur career spelet kommer funka, får man "levla" sin gubbe och utveckla hans stil eller får man bara ändra hans utseende?

Vore skitkul om man själv fick välja o vraka och skapa en egen stil samtidigt som ens gubbe utvecklas.

Är lätt med på att starta ett online lag, som nån nämde!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Inaktiv
Skrivet av GREY_task:
Skrivet av Guzilla:

Tyckte det var väldigt lätt att göra en Knockout. Hemligheten är typ LB samtidigt som man trycker på Y eller B

Naa, det beror ju på motståndaren På lättaste svårighetsgraden har ju han knappt uppe garden och slår mycket hål i luften, då blir han ju trött o tål inte alls lika mycket

Jo, jag märkte att det blev lite skillnad om man ändrar svårighetsgrad till typ experienced. Man vinner inte lika mycket. Jag brukar förlora då motståndaren sätter sig på min gubbe och börjar slå emot ansiktet.

Medlem
Skrivet av GarfieldPower:

Det var riktigt kul men amerikanaren är ju så sjukt obalanserad...
Hans slag kan ju knocka en nästan omedelbart jämfört med killen från brazil.

Det är inte obalanserat, han knockar folk så på riktigt :), Brassen är bättre på marken och bättre på knän. Själv helt tokig i UFC och MMA.
(Mixed martial arts.)
Jag kan intyga att både Chuck och Shogun är realistiska, Har sätt samtliga av deras matcher


signatur

Aeternitas vitae resonat tamquam imago

Medlem

men jävlar skit, jag har ingen HD till boxen och det kostar absolut för mkt för punga ut, nästa halva priset av själva konsolen så jag kan inte ladda ner demos

men det ser och låter riktigt bra! blir nog garranterat ett köp så fort det kommer ut!!!

Medlem

bwt detta är inte sf4 ^^ man måste tänka på sin gubbes å motståndarns starka å svaga sidor å utnyttja dom.
själv kommer jag nog bara köra/göra folk med bra stand up. för jag är helt värdelös på golvet xD å kan fan inte lyckas tappa ut nån xD
till vilken maskin kommer folk å köpa detta på då tro?
vill ju ha det tilld en där det finns mest online motsånd. har testat demot på både ps3 å 360 å är snudd på noll skillnad.
ps.
dragonball å juggle free fighting FTW!!

Medlem

Soulless: Ja du kommer kunna skapa en helt egen gubbe och sen utveckla han i karriären med hjälp av training camps så du kan lära dig nya tekniker.

http://www.undisputedonline.net/

Där kommer den officiella ligan hållas. Vore kul att starta ett svensk lag.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Guzilla:
Skrivet av GarfieldPower:

Det var riktigt kul men amerikanaren är ju så sjukt obalanserad...
Hans slag kan ju knocka en nästan omedelbart jämfört med killen från brazil.

Brasilianarens styrka ligger i benen. Jag slår ner Chuck Liddell(amerikanaren) nästan lika snabbt med några sparkar emot huvudet.

Körde mot brodern i några timmar, även om du blockar hans slag så blir du ändå rocked.

Sen att man blockar alla huvudsparkar gör inte saken bättre

Medlem

Skoj men väldigt lätt

Medlem

satt och spelade mot min bror i ca 5h sjukt roligt spel. beställt och väntar på leveransen 22maj lite små svårt när man är i en liggande position men de gör inte mig något

Medlem

jag antar att man blir svårstoppad om man spelar som CroCop och nöter in highkicks hela tiden

Medlem

Största överraskningen på länge. Riktigt kul.

12
Skriv svar