Medlem
Jobbsökning

Hej på er alla glada.

Jag är ~2 månader ifrån en kandidatexamen i maskiningenjör och jag börjar känna av stressen att hitta ett jobb.
Så jag tänkte höra med er om det finns fler alternativ förutom arbetslösförmedlingen samt monster som man kan finna jobb via nätet.

God fortsättning / quesus

Medlem

csjobb.idg.se
manpower
stepstone
poolia

Medlem

Proffice skall icke glömmas heller.

Medlem

Tackar för tipsen. ska titta till dem om de ha något intressant att erbjuda

MFC
Medlem

Danmark ffs!

Finns företag i danmark verksamma i sverige som enbart letar folk i sverige för jobb i danmark.. lönen är vad man förtjänar att ha för det jobb man är utbildad till (syftar på att man sällan får vad man förtjänar här i SE)..

http://tempteam.dk/


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Inget illa om grannlandet danmark men att försöka lära sig förstå danska krävs en ny 3-årig utbildning

MFC
Medlem
Skrivet av quesus:

Inget illa om grannlandet danmark men att försöka lära sig förstå danska krävs en ny 3-årig utbildning

ställs inga krav på att kunna prata.. förresten är en del jobb på engelska.. o det kan vi bättre än danska ändå så


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

1
Skriv svar