Motion Plus-film från Tiger Woods PGA Tour 10

Robot
Motion Plus-film från Tiger Woods PGA Tour 10
Medlem
Motion Plus-film från Tiger Woods PGA Tour 10
Medlem

Detta vill jag pröva!

Medlem
Medlem

Det var tamigtusan på tiden. Nintendo ska ha stryk för att de släppte Wii-moten så ofärdig som den var. Detta skulle ha varit standard vid release.

Inaktiv

Ser faktiskt riktigt grymt ut


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Spelet ser grymt ut! Vi får hoppas att motion plus gör så att spelen blir bättre.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Ser väl bra ut men lär inte handla nån motionplus innan man får se vad mer dom har att komma med än golf och wii sports. Nån som vet om Motionplus kommer förbättra precisionen på wiimoten i alla spel? (även äldre) eller kommer den bara hjälpa till om spelet har stöd för det?

Medlem
Medlem
Skrivet av Saarela81:

Ser väl bra ut men lär inte handla nån motionplus innan man får se vad mer dom har att komma med än golf och wii sports. Nån som vet om Motionplus kommer förbättra precisionen på wiimoten i alla spel? (även äldre) eller kommer den bara hjälpa till om spelet har stöd för det?

Den tekniken som finns i Motionplus måste implementeras av utvecklarna. Så allt som släppts innan blir inta bara automagically bättre.

Medlem

Har för mig att det blir lite bättre precision även med äldre spel, men kan ha fel.

Flakmonkey
Skrivet av radiuz:

Har för mig att det blir lite bättre precision även med äldre spel, men kan ha fel.

Bättre precision kan det säkerligen bli, men inte "1:1" som det ska bli i spel som utvecklats för motion plus.

1
Skriv svar