Red Faction-demo släppt till PS3 och Xbox 360

Robot
Medlem
Red Faction-demo släppt till PS3 och Xbox 360

Och ingen PC demo naturligtvis

Qjt
Medlem

Tog 2 minuter att klara demot, lite snopet Verkar lite halvballt.

Medlem

peeeeeeceeeeee

Medlem

Det var as-skoj:D

Medlem

UFC Undisputed har kommit ut som demo med. Har lagt tips om det men det kommer tydligen inte upp. KOmmer bli årets fighting lir super skönt spel. Lite svårt innan man lär sig kontrolera gubben på marken.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Inaktiv

Var dröjer PeeCee demot???

Medlem
Skrivet av Hymer:

UFC Undisputed har kommit ut som demo med. Har lagt tips om det men det kommer tydligen inte upp. KOmmer bli årets fighting lir super skönt spel. Lite svårt innan man lär sig kontrolera gubben på marken.

Vad har detta med Red Faction att göra? Roligt att det finns människor som uppskattar fighting-"simulatorer", vilka tenderar att vara skräpspel baserade på sporter framtagna för män med tjocka pannben och TV-kanaler med taskig verklighetsförankring, men det har fortfarande inte med Red Faction att göra.

Jag gillade det första Red Faction även om förstörbara miljöer var en sanning med modifikation. Hoppas det blir ett spel som klarar att stå på egna, naturligtvis förstörbara, ben.

Medlem

det lilla jag hade sett innan av red faction: guerilla hade inte gett mig några större förhoppningar om spelet.
testade nyss demot och det var riktigt kul.
gillar att det verkar bli rätt fritt och att det är uppgraderingsmöjligheter.
kommer köpa det så småningom när det kommer.
hoppas på att deras aprilskämt kommer med när spelet släpps (släggan utbytt mot en struts för er som inte vet)


signatur

Signalmatros på HMS Visborg

Medlem

Ja det är riktigt skojj men problemet är ju att man förstör saker för enkelt. Man borde tycka att det fanns lite massa i vissa saker , kör ju sönder allt med en bil typ värsta betong byggnaden...

Kul är det iaf och det är väl huvudsaken..

Medlem

Fett grymt ju!! Har inte haft nån aning om det här spelet, men för mig blir det garanterat köp!!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Inget pc demo, lär la bli att "skaffa" det för att testa det då...

Medlem

ja lite små kul var det men som en annan sa saker går sönder för lätt men det år väl att se förbi. kanske blir ett köp väntar först med det och läser ett par recensioner först.


signatur

God is dead

Medlem

Spelade demot för typ en vecka sedan, Det var väl sådär.. men tycker att hans hammare är lite overkill när han med ett slag kan typ förstöra en byggnad.
Sen så kändes det inte direkt att man var på Mars :/

Medlem
Skrivet av Loading:

Spelade demot för typ en vecka sedan, Det var väl sådär.. men tycker att hans hammare är lite overkill när han med ett slag kan typ förstöra en byggnad.
Sen så kändes det inte direkt att man var på Mars :/

Vore kul om man kunde vara på mars i april.

Medlem

Vet inte vad jag ska säga om demot mer än att jag tycker Volition är lite FÖR kåta på att vissa upp hur man kan förstöra allting...jag menar släggan går ju igenom allt som en varm kniv i smör...

Medlem
Skrivet av Izgard:
Skrivet av Hymer:

UFC Undisputed har kommit ut som demo med. Har lagt tips om det men det kommer tydligen inte upp. KOmmer bli årets fighting lir super skönt spel. Lite svårt innan man lär sig kontrolera gubben på marken.

Vad har detta med Red Faction att göra? Roligt att det finns människor som uppskattar fighting-"simulatorer", vilka tenderar att vara skräpspel baserade på sporter framtagna för män med tjocka pannben och TV-kanaler med taskig verklighetsförankring, men det har fortfarande inte med Red Faction att göra.

Jag gillade det första Red Faction även om förstörbara miljöer var en sanning med modifikation. Hoppas det blir ett spel som klarar att stå på egna, naturligtvis förstörbara, ben.

Tror poängen är att han tipsade om ett bra demo, men som fragzone vid tilfället inte hade skrivit någon nyhet om.

Medlem
Skrivet av Saarela81:

Vet inte vad jag ska säga om demot mer än att jag tycker Volition är lite FÖR kåta på att vissa upp hur man kan förstöra allting...jag menar släggan går ju igenom allt som en varm kniv i smör...

Jo visserligen men det vore ju lite trist om man bara kunde knacka glasrutor med den. Sjukt kul demo, även om realismen blev lidande

Medlem

skit i realism, om ni vill ha realism gå ut för en stunds promenad... realism är tråkigt... och svettigt... det ska vara kul!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Kuci: Därför det inte kommer något demo. För att du och dina klasskamrater gör så Köp konsoll istället å ge upp

Medlem
Skrivet av HaZe303:

skit i realism, om ni vill ha realism gå ut för en stunds promenad... realism är tråkigt... och svettigt... det ska vara kul!

Håller med. Skulle nog snart bli tråkigt om man var tvungen att stå och slå i tjugo minuter på en vägg innan den rasade. Och känslan av att whamma till någonting med släggan är ju grym! Är ju roligare att döda vakterna med den än med vanliga vapen (går snabbare också).
Synd bara att det är en tidsbegränsning på uppdraget, jag ville ju springa runt och slå sönder ALLT! Fett med skoj! Får se om det håller i längden under ett helt spel, men det tror jag nog.

Medlem

@Mortalis

Tror det är snarare tvärtom. Inget demo = mer nerladdningar. Skulle inte tro att folk kommer att köpa så mycket spel om man inte får ett demo först. Det mesta av spelen som görs nu är skit (imo). Dock finns det alltid vissa spel som skinar upp tillvaron.

Om spelet har ett demo och spelet verkar inte för kasst så brukar det leda till ett köp för mig.

Medlem

Alltså varför skriver ni ingenting om att det bara är för guld medlemmar av xbox live? Man kan ju inte säga att det har släppts på xbox live om det bara är för guld medlemmar, om det har släppts så ska ju det vara tillgängligt för alla och inte bara betalande. Så då tycker jag hädanefter att ni skall skriva om det är för betalande eller icke betalande medlemmar för detta är någonting jag har stört mig på länge. Själv så har jag inga som helst planer att införskaffa guld.

Medlem
Skrivet av Jühan:

Alltså varför skriver ni ingenting om att det bara är för guld medlemmar av xbox live? Man kan ju inte säga att det har släppts på xbox live om det bara är för guld medlemmar, om det har släppts så ska ju det vara tillgängligt för alla och inte bara betalande. Så då tycker jag hädanefter att ni skall skriva om det är för betalande eller icke betalande medlemmar för detta är någonting jag har stört mig på länge. Själv så har jag inga som helst planer att införskaffa guld.

Tycker iofs alltid att det är underförstått. Sedan när har de någonsin släppt demo på silver och guld samtidigt? Du skulle ju kunna tänka efter själv också, lite grand.

Medlem
Skrivet av Wingu:
Skrivet av Jühan:

Alltså varför skriver ni ingenting om att det bara är för guld medlemmar av xbox live? Man kan ju inte säga att det har släppts på xbox live om det bara är för guld medlemmar, om det har släppts så ska ju det vara tillgängligt för alla och inte bara betalande. Så då tycker jag hädanefter att ni skall skriva om det är för betalande eller icke betalande medlemmar för detta är någonting jag har stört mig på länge. Själv så har jag inga som helst planer att införskaffa guld.

Tycker iofs alltid att det är underförstått. Sedan när har de någonsin släppt demo på silver och guld samtidigt? Du skulle ju kunna tänka efter själv också, lite grand.

På vilket sätt är det underförstått när det släpps till båda samtidigt? När det släppts till PSN så borde det ju finnas till silver. Trodde aldrig att microsoft är så dumma att bara ha det guld exklusivt när det finns gratis på PSN.

Inaktiv

Hade ju varit trevligt om vi fått ett PC demo samtidigt.

1
Skriv svar