Filmer: Terminator Salvation

Robot
Medlem
Filmer: Terminator Salvation

Skriker ju Wanted, vilket inte är så konstigt, men ändå :/

Medlem

Hehe, håller med. Men han "slide:ar" skönt iaf.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Ser förvånansvärt bra ut faktiskt

Medlem

Grafiken ser bra ut men spelet verkar vara gjort för konsoler. Tycker också det är ingen stämning i spelet och känslan verkar inte finnas där utan det ser ut som en vanlig arkadshooter. Hoppas jag har fel iaf skulle vara riktigt kul med bra Terminatorspel!

wow, ..ser ju helt fantastiskt ut!


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

ser ok ut, men här känns det som det är läge att vänta på demo/recension/reakorgen. Synd att man lirar som John Connor. det hade ju varit betydligt roligare att vara terminator och skjuta människor än tvärtom.

Inaktiv

tror det kan bli bra


signatur

ToMZoN

Medlem

ovanligt att filmlicens spel ser så vettiga ut.....

Inaktiv
Skrivet av Frisell:

ser ok ut, men här känns det som det är läge att vänta på demo/recension/reakorgen. Synd att man lirar som John Connor. det hade ju varit betydligt roligare att vara terminator och skjuta människor än tvärtom.

Hähä, ja. Sett från det där röda synfältet; med tillhörande klädstorleks-scanner. "Axla terminatorrollen i en stad à gta", det hade varit något. Men det här spelet ser lite kul ut, det skall det ha.

Medlem

Ser jävligt bra ut tycker jag!

Medlem

Ser ut att bli det 2:a "filmspelet" man kan lägga ut pengar på!
Det första var ju AvP helt klart


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

köpes men synd på väntetiden men det är ett köp
tur det inte är filmen för dne hade jag ej köpt ens för 100kr en tia kanske.
Men spelet ser ballt ut så det blir ett köp

Inaktiv
Skrivet av Kimpur:

Ser ut att bli det 2:a "filmspelet" man kan lägga ut pengar på!
Det första var ju AvP helt klart

Var inte AvP ett spelkoncept som blev film, och inte tvärtom? Öum... "Spelfilm"?

Inaktiv

Ser riktigt bra ut, hoppas grin lyckas!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

Koolt att spelt inte har nån hudd det brukar ju alla spel ha. . . . . . .

Medlem
Skrivet av blesserad:
Skrivet av Kimpur:

Ser ut att bli det 2:a "filmspelet" man kan lägga ut pengar på!
Det första var ju AvP helt klart

Var inte AvP ett spelkoncept som blev film, och inte tvärtom? Öum... "Spelfilm"?

jo, men det är ändå baserat på dom 2 filmerna, aliens och Predator

Medlem
Skrivet av Kimpur:

Ser ut att bli det 2:a "filmspelet" man kan lägga ut pengar på!
Det första var ju AvP helt klart

fast första AvP spelet kom ju före de gjorde film på temat!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Skojar ni? Det här såg ju hur tråkigt ut som helst! En riktigt tung konsolarkadskänsla i färgglada pastellfärger med "peppra 17 terminatorer i minuten med en klumpig handkontroll" över det hela.

Tydligen är grafiken viktigare än allt annat för många.

Man ska tamigfan kämpa för livet när man möter terminatorer och mördarrobotar, inte avveckla dom med en liten ärtbössa som om de är plastleksaker och slajda runt som en actionhjälte.

Hela terminatorserien bygger på skräck, dysterhet och mörker, inte det här tjafset. Det nämnda AvP är ett föredöme hur spelet borde ha varit. Man sket knäck som marine när man såg blippen komma närmare och närmare på rörelsedetektorn i single player.

Medlem

hade vart bättre med nåt i stil med gamla Future shock


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

helt klart godkänt. även fast jag vid närmare eftertanke hade velat ha en lite mörkare värld.

Inaktiv

Får alltid rysningar när jag hör Terminator melodin

Medlem

Fan är sånt jävla hardcore terminator fantast så det finns inte men tyvärr finns det ännu inget spel som lever upp till filmerna. Ultimatumet vore ju ett Multiplayer FPS i stil / kvalite med call of duty eller battfield där du lirar som Terminator eller Resistance.

Som sagt skriker ju wanted / konsoll om detta

1
Skriv svar