Delar ut en Starcraft 2 Beta-nyckel (tävlingen är avgjord)

Medlem
Delar ut en Starcraft 2 Beta-nyckel (tävlingen är avgjord)

Tävlingen är nu avgjord! Grattis till Birchoff!

http://www.fz.se/bloggar/intresset/20100517/stacraft-2-beta-n...

Jag fick en extra nyckel över och hade tänkt dela ut den till den person på fz som behöver en nyckel allra mest. Därför anordnar jag en tävling.

Du får endast delta i tävlingen om din dator klarar Starcraft 2 (fråga mig om du är osäker) och om du kommer att använda nyckeln själv (det vill säga inte ge bort den eller sälja den). Genom att delta i tävlingen skriver du under på dessa två krav.

*EDIT* Du behöver alltså inte skriva att din dator klarar Stacraft 2. Det förutsätter jag om du deltar i tävlingen.

Tävlingen går helt enkelt ut på att du ska skriva en motivering i bloggens kommentarer. Varför ska just DU få en Starcraft 2 Beta-nyckel? Endast ett svar per tävlande är tillåtet.

Vinnaren kommer jag att utse på måndag den 17:e maj.

> Mitt beslut går inte att överklaga. <

#blogg

Medlem
Delar ut en Starcraft 2 Beta-nyckel

17 april... orka vänta ett år för att få den nyckeln xD

Medlem

Vill ge många chansen, och det är ju bara 5 dagar. Det är ju ungefär 90 dagar till release, så det är lite längre att vänta.

Medlem

men haha lilla du ser du inte felet själv?

April var förra månaden haha ;D
Jag lever iaf i Maj månaden nu

tror du ska ha 17 Maj

Medlem

Oj, haha. ;D Månaderna går fort. xD Tack för att du påpekade detta.

Medlem

så lite så nu ska jag inte störa dig med kommentarer ;D

Medlem
Medlem

ja jag bara tänkte finns väll någon som vill ha Beta nyckel så ser du att du får en ny kommentar hela tiden...

Aja om du har SC:C till Xbox360 kan ju detta vara nåt för dig
http://www.fz.se/bloggar/twisted/20100513/har-2-koder-till-sc...

Medlem

Jag trodde att det skulle välla in kommentarer, men jag gissar att dom flesta som verkligen vill ha betan redan har den.

Vi får se när tävlingen är slut...

Medlem

Motivering: Min dator klara det, jag svara på blogginlägget och jag vill verkligen spela StarCraft 2.

Medlem

Jag vill fortfarande ha en och gjort lite försök här och där men misslyckats tyvärr. och det är min motivering

Medlem

Jag och en barndomspolare lirade en del starcraft i våra yngre dagar och tycker att det var ett av de roligare strategispelen som fanns ute, och fortfarande är idag. Är därför sugen på starcraft2 men vore mycket trevligt att få prova på starcraft2 innan jag förhandsbokar spelet:)

PS. Har en dator som klarar spelet.

Medlem

Det finns en man som har Chansen...
Det finns en man som har Kapaciteten...
Det finns en man som har Psyket...
Det finns en man som kan utmana Syd-Koreanerna i Starcraft, den mannen är jag... Och jag är personen som borde ha tillgång till betan

Peace (Min dator klarar SC2 utmärkt enligt System req...)

Medlem

Ni behöver inte skriva att er dator klarar Stacraft 2. Det förutsätter jag om ni deltar i tävlingen.

Medlem

Jag har jagat efter en Starcraft II beta nyckel i år å dar och har inte lyckats erhålla en. Finns det någon som kan spöa koreaner är det jag. peace out!

Medlem

Du vill ge mig nyckeln för du är nyfiken på hur Eyefinity fungerar i sc2, så det så.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Fattar du hur deprimerande det är att vara den enda i gruppen som inte har SC2 beta?

Medlem
Skrivet av Everchange:

Fattar du hur deprimerande det är att vara den enda i gruppen som inte har SC2 beta?

Uppenbarligen är det fortfarande många som inte har en beta-nyckel.

Inaktiv

jag vill att du ger mig beta nyckel för att jag har väntat på detta spelet sen första kom ut inte för att jag visste att det skulle komma en 2 av det men alltid hoppats på det!!!!!^^

Medlem

jag tycker du är söt.

Ifall du ger mig nyckeln, nuff said

Medlem
Skrivet av TruB:

jag tycker du är söt.

Ifall du ger mig nyckeln, nuff said

Endast en motivering är tillåten.

Medlem

Vi lever i en Matrix-liknande värld. Miljardtals människor odlas som grönsaker och utnyttjas som en energikälla. Nyckeln för att komma ut härifrån? Starcraft 2 beta-nyckeln. Jag vill ut härifrån och du är den enda som kan hjälpa mig.

Medlem
C7X
Medlem

Motivering ?!!?!.. öhh för att jag vill spela sc2 för att jag tycker att strategi spel e jäkla kul men börjar tröttna på europa universalis och vill pröva nått nytt spel. Kan också byta sc2 betan mot ett apb konto om du vill

Medlem

jag bor i norrland och det är för varmt att vara ute och nåt ska man ju göra.

1
Skriv svar