Köp Fallout-spelen till reapris

Medlem
Köp Fallout-spelen till reapris

Det står ju ingenting om huruvida väl dessa fungerar i moderna OS. Jobbigt att kasta bort pengar på något som sedan inte fungerar.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Redaktör

Det står på annat håll på sajten: alla spel är XP- och Vista-kompatibla.


signatur
Medlem

Värt att köpa? Aldrig spelat Fallout...

Medlem

men Fallout ska man fan äga i CD och fodral form! annars är det inte coolt.. inte coolt alls ! :/

och sen är ju tillexempel detta från webhallen mer prisvärt i mina ögon

http://www.webhallen.com/prod.php?id=22163

alla tree klassiska fallout spelen i samma fodral för 119 spän

synd att det är slut på lager bara :P:P

Medlem

Detta paket har redan funnits ett tag på Webhallen, till ett marginellt lägre pris dessutom. Jag har själv köpt det, det är helt klart värt slantarna...

Medlem

Underskatta inte Fallout Tactics. Det har enormt potential i multiplayer.

Medlem

Den som ger upp spelet innan man ens lämnat tutorial i 2an måste stoppa huvet i centrifugen ett par gånger. Det ÄR den tråkigaste biten.

Medlem

haha men Interplay har ju lite finansiella problem så de vill väl sälja så mycket det hinner innan skeppet sjunker helt

Medlem

Jag fick tag på alla tree klassiska fallout spelen i samma fodral på GAME butiken i centrala Malmö.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Hade kunnat vara intressant om det inte vore så att jag nyss köpt en box med just dessa spel för 99 kr, på Åhlens av alla ställen.

Medlem

Vill bara passa på och tipsa, för de som inte känner till det, om de förbättringar som gjorts till spelen. Utökade uppdrag (restoration project, lagt till delar inaktiverade av Black Isle Studios pga att de inte hann bli klara, mm.), bättre upplösning (bättre än 640x480? ja tack!), buggfixar (xp problem såsom att allt blir svart ibland och att filmer krånglar ibland), med mycket mer!

Kan hittas på:
http://www.nma-fallout.com/forum/dload.php

Fallout 1 och 2 är bland de bästa spelen som gjorts någonsin. Den som inte spelar dem pga dess ålder/grafik kan jag inte mer än skaka på huvet åt.

Inaktiv

Köp dem, världens bästa spel :), och det görs ännu moddar och buggfixar

Skrivet av asker:

Underskatta inte Fallout Tactics. Det har enormt potential i multiplayer.

Det ar sjukt bra singleplayer också för den delen.


signatur

Säkerställ utvecklingen av Interstellar Marines! Pre-order!

Medlem
Skrivet av Lazaroth:

Vill bara passa på och tipsa, för de som inte känner till det, om de förbättringar som gjorts till spelen. Utökade uppdrag (restoration project, lagt till delar inaktiverade av Black Isle Studios pga att de inte hann bli klara, mm.), bättre upplösning (bättre än 640x480? ja tack!), buggfixar (xp problem såsom att allt blir svart ibland och att filmer krånglar ibland), med mycket mer!

Kan hittas på:
http://www.nma-fallout.com/forum/dload.php

Fallout 1 och 2 är bland de bästa spelen som gjorts någonsin. Den som inte spelar dem pga dess ålder/grafik kan jag inte mer än skaka på huvet åt.

Word! Detta måste man dra hem vare sig man spelat det innan eller icke.

Medlem

Finns för 98kr i svenska nätbutiker.

Prisjakt.nu

Ibland har jag funderat på att köpa det på Webhallen. Men det blir nog inte på ett bra tag.

Medlem

Tveklös dom två bästa rollspelen som någonsin gjorts. Har du inte spelat dom så gör dig själv en tjänst och köp dom.

Medlem

Lite tråkigt av nyhetsförfattaren att påstå att fallout tactics skulle vara mindre intressant, nog för att själva rollspelsdelen minskats rejält till förmån för skjutande och taktiskt tänkande är det helt klart spelvärt enligt min mening. Hur som helst är Fallout två enligt mig det bästa rollspelet genom tiderna, ingen tvekan om den saken.

Var det bara jag som tyckte att tactics var ett bättre spel? visst mindre valmöjlighet men mycket bättre gameplay och mechanics i spelet.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem
Skrivet av Sillage:

Jag fick tag på alla tree klassiska fallout spelen i samma fodral på GAME butiken i centrala Malmö.

Du kan väll ändå inte påstå att Fallout Tactics är en klassiker!

Medlem

Jag hittade både Fallout 1 och 2 för 9 kronor på gamestop!

1
Skriv svar