Se storyn i Call of Juarez 2

Medlem
Se storyn i Call of Juarez 2

Blir nog att köpa när det kommer ut.

Medlem

Detta såg riktigt bra ut. Det kanske blir ett köp trots allt.

Inaktiv

Älskade första, fattar inte hur den kunde få så dåliga betyg.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Aww, så jävla häftigt. Jag är svag för Call of Juarez. Just det, man måste bara älska Reverend Rays röst. Helskön.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av kebbe:

Detta såg riktigt bra ut. Det kanske blir ett köp trots allt.

kebbe, (eller ska jag kalla dig Masquerade =OOOOOOOOO) vad tusan menar du med trots allt!? Recensionerna det första spelet fick? Dom är bara trams. Självklart ska du köpa spelet


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Fan, hela tiden när jag spelar Call of Juarez och ser/hör Ray's röst så tänker jag på Roland Deschain! Det är så grymt!

Medlem

Explosionerna är så sjuukt trevliga

Medlem
Skrivet av Hero_Swe:

Fan, hela tiden när jag spelar Call of Juarez och ser/hör Ray's röst så tänker jag på Roland Deschain! Det är så grymt!

Hehe, jag också. Roland är dock ännu hårdare (och det säger ganska mycket);)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Älskade det första spelet, detta blir ett solklart köp

Ray's röst påminner lite om Johnny Cash's

Medlem

Sedärja, äntligen får vi en hel drös härliga Western-spel igen, fy fan va gött! Detta och nya Red Dead kommer förgylla PS-lådan när dem dimper ner framöver


signatur
Medlem

Ecstasy Of Gold...

Medlem

Är det den där prästpojken man spelar som i ettan kanske?

Jag hoppas verkligen att dom behåller stämningen från första spelet. Dom verkar ju ha satsat på mer skjutande istället för smygande. De flesta indian uppdragen var ju spelets svaghet, men jag kan bara inte glömma uppdraget när man skulle ut och jaga kaniner, eller när man klättrade uppför klippan.


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem
Skrivet av Geisenhausen:

Är det den där prästpojken man spelar som i ettan kanske?

Jag hoppas verkligen att dom behåller stämningen från första spelet. Dom verkar ju ha satsat på mer skjutande istället för smygande. De flesta indian uppdragen var ju spelets svaghet, men jag kan bara inte glömma uppdraget när man skulle ut och jaga kaniner, eller när man klättrade uppför klippan.

Det hade passat perfekt med musik från Ennio Morricone när man red över prärien på jakt efter kaniner

Inaktiv

Ge faen i smygtramset från första spelet så blir det kanoners.

Medlem

1:an vart helt ok, det här ser ju självklart bättre ut... nåja får väl hålla utkik efter recensioner.


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Det här spelet verkar grymt! Storyn verkar bra också nästan så att det känns som en Western rulle med clint eastwood och det säger ju allt.

Förövrigt så tycker jag att det görs för lite Western spel fast Rockstar Games håller ju på med ett eget Western spel som nog kan blir riktigt bra det också.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av q0rra:
Skrivet av kebbe:

Detta såg riktigt bra ut. Det kanske blir ett köp trots allt.

kebbe, (eller ska jag kalla dig Masquerade =OOOOOOOOO) vad tusan menar du med trots allt!? Recensionerna det första spelet fick? Dom är bara trams. Självklart ska du köpa spelet

Haha, jag testade bara demon av originalet och blev irriterad på att smyga omkring istället för att skjuta allt. När jag ett och ett halvt år senare skulle köpa det så fanns det ingenstans, så jag intalade mig själv att serien inte var någonting att ha. Har därför inte varit så intresserad av uppföljaren, förren nu. Men jo, köpet är nog ganska självklart.

Medlem
Skrivet av RobbazSweC:

Älskade första, fattar inte hur den kunde få så dåliga betyg.

Samma här, kan inte heller förstå de dåliga betygen. Ett av favorit spelen till 360:n

Ruskigt skön stämning i spelet, sen var röst skådespelet helt lysande.

:heart:

Medlem
Skrivet av Pliskin:
Skrivet av Geisenhausen:

Är det den där prästpojken man spelar som i ettan kanske?

Jag hoppas verkligen att dom behåller stämningen från första spelet. Dom verkar ju ha satsat på mer skjutande istället för smygande. De flesta indian uppdragen var ju spelets svaghet, men jag kan bara inte glömma uppdraget när man skulle ut och jaga kaniner, eller när man klättrade uppför klippan.

Det hade passat perfekt med musik från Ennio Morricone när man red över prärien på jakt efter kaniner

Dude, gör som jag gjorde. Köp Ennio Morricones samlingsalbum (A Fistfull of Film Music), stäng ner musiken i CoJ och sätt på dina ny införskaffade skivor och njut.

Medlem

Ser intressant ut kanske blir att prova på

Medlem

Yes!! Äntligen! Ettan var ju så otroligt onödigt bra, längtaaaaarrrrr!


signatur

Jag äger.

Medlem

Första C.O.J. var riktigt bra, mycket bättre än det rasistiska GUN som tycktes njuta av att plåga de stackars indianerna...

Medlem

Det ser ju bara för bra ut. Om inget annat så blir det köp.

Inaktiv

Fett coolt:D blir nog ett köp ja:P

Medlem

Jag gillade också ettan. Tvåan ser ut att bli ett köp


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Hell yeah ser ju bra ut ändå......Mäktigt mö bra story å en jädra massa krutdoft.....awwww mina tårar rinner;)


signatur
Medlem
1
Skriv svar