Nytt Left 4 Dead-material släppt

Medlem

Det är ute nu!


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Inaktiv

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! =D

Medlem

NU kom uppdateringen till PC...

Medlem

körde 20min nyss, vart inte så mycket team work lol, alla sprang i panik men snabb action var det, hinner inte ens tänka på att hämta ammo till byssen lr med-kits


signatur

Make a hole !

Medlem

ingen höjdare direkt, tror inte detta kommer hålla länge, orkade köra i drygt 40 min tills allt blev tröttsamt

dem borde släppa lite fler kampanjer istället, mer vapen och kanske nya gubbar välja bland

l4d är ett bra spel, men det är bara kul första månaden sedan har man kört om alla banor 100 gånger i expert så finns det inte så mycket mer att göra

Medlem
Skrivet av david_dellblom:

Ännu en gång har Valve inte lyckats hålla vad de lovar.

Ursäkt från Valve :

We are sorry for the inconvenience but due to a major security exploit that has just been brought to our attention, the DLC for PC users has been delayed. Fixing this bug will require almost an entire rewrite of the matchmaking code. We do apologize, but this will take time. The DLC may not hit PC users for another month.

Again, we are deeply sorry that we had to pull the plug at the last second and hope you will continue to enjoy Left 4 Dead. We will update you on our progress next week."

Sluta att sprida falska rykten.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av Ankh:
Skrivet av david_dellblom:

Ännu en gång har Valve inte lyckats hålla vad de lovar.

Ursäkt från Valve :

We are sorry for the inconvenience but due to a major security exploit that has just been brought to our attention, the DLC for PC users has been delayed. Fixing this bug will require almost an entire rewrite of the matchmaking code. We do apologize, but this will take time. The DLC may not hit PC users for another month.

Again, we are deeply sorry that we had to pull the plug at the last second and hope you will continue to enjoy Left 4 Dead. We will update you on our progress next week."

Sluta att sprida falska rykten.

Om du hade fortsatt läst så skulle du se att jag OCKSÅ märkte att det var falska rykten, så det gjorde väl din kommentar onödigt? Men alla kan väl inte vara lika snabbtänkta som dig?

Medlem

YES! Ute till PC nu!

Medlem
Skrivet av ghoül:

dem borde släppa lite fler kampanjer istället, mer vapen och kanske nya gubbar välja bland

Håller med. Detta borde vara prioriterat. En ny bana i månaden eller något vore inte helt fel.

Medlem
Skrivet av david_dellblom:

Om du hade fortsatt läst så skulle du se att jag OCKSÅ märkte att det var falska rykten, så det gjorde väl din kommentar onödigt? Men alla kan väl inte vara lika snabbtänkta som dig?

Jag är fullt medveten om vad du skrev sen - men min poäng är att du istället för att posta massa overifierat skit kollar upp det istället.

Onödigt att fylla en thread med 10 miljoner obekräftade rykten.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ny Survival mod är bara bäst:P har tagit brons nära silver på PC:D

Inaktiv
Skrivet av Ankh:
Skrivet av david_dellblom:

Om du hade fortsatt läst så skulle du se att jag OCKSÅ märkte att det var falska rykten, så det gjorde väl din kommentar onödigt? Men alla kan väl inte vara lika snabbtänkta som dig?

Jag är fullt medveten om vad du skrev sen - men min poäng är att du istället för att posta massa overifierat skit kollar upp det istället.

Onödigt att fylla en thread med 10 miljoner obekräftade rykten.

Nu är det väl bara så att det var 1 "obekräftad nyhet" och inte 10 miljoner som jag hade misstaget mig om, så jag förstår inte vad problemet är? (skrev klart och tydligt att jag hade fel tidigare i tråden, så varför ta upp det igen?)

Medlem

Finns det inga mods till detta? Skulle dom inte släppa en SDK?


signatur
Inaktiv
Skrivet av david_dellblom:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av david_dellblom:

Om du hade fortsatt läst så skulle du se att jag OCKSÅ märkte att det var falska rykten, så det gjorde väl din kommentar onödigt? Men alla kan väl inte vara lika snabbtänkta som dig?

Jag är fullt medveten om vad du skrev sen - men min poäng är att du istället för att posta massa overifierat skit kollar upp det istället.

Onödigt att fylla en thread med 10 miljoner obekräftade rykten.

Nu är det väl bara så att det var 1 "obekräftad nyhet" och inte 10 miljoner som jag hade misstaget mig om, så jag förstår inte vad problemet är? (skrev klart och tydligt att jag hade fel tidigare i tråden, så varför ta upp det igen?)

Sluta jaga inlägg ankan. Helt meningslöst av dig å gå på david_.

Apropå L4d; Tycker survivor-packet var nice. Intensivt och galet =D

Mvh Seren.

Medlem

Testat lite snabbt, körde på Last stand och det var fan rätt skoj Galet och intensivt, ungefär som jag hade väntat mig. Jag kommer garanterat köra mer utav det


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem

Change log

The Left 4 Dead Survival Pack is now available for the PC and Xbox 360, free of charge to all owners of the game. The full change list for the PC release is below. In addition, both the retail and Steam versions of the game (PC and 360) are now available for a special price. Check Steam and local retailers for pricing details. For more information about L4D, please visit www.l4d.com

Survival Mode

New gameplay Mode

16 maps including Last Stand

Leaderboards

7 new achievements

Versus Changes

2 new versus campaigns

Fixed a case where versus team score would continue to be recalculated after the score panel was displayed

Fixed an issue with recalculating the versus score health bonus for a player when they are rescued from being incapacitated

Fixed being able to start a swing as an infected, then teleport to the survivors and have the claw swing hit a survivor

Fixed a case where teleporting to the survivors would not reset the ability timer

Fixed an exploit where you could load the chamber of a weapon with bullets by holding down the melee key

Fixed a case where it was not possible to join a game while it was in a finale

Fixed a rare case where listen servers would speed up the game over time

Removed convars related to melee fatigue

Fixed a case where infected players would get a respawn time on their initial spawn into a map

Server Changes

Made ms_force_dedicated_server not require cheats

Add a message when queuing a heartbeat

Simplified setting of game mode

Removed convars director_no_human_zombies and director_holdout_mode

Added mp_gamemode [coop,versus,survival]

General

Added lobby join and leave messages


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Avstängd

dock finns den cp buggar. Som exempelvis Zoey animation var stående ganska länge. Alltså hennes animation var att stå även om en hunter naffsa på henne så stod hon upp, även när man vara henne stod hon upp, vilket var svårt att få ihop vart hunter naffsa någonstans.
En annan bugg är shotgunnen, vilket hänt några tillfällen så försvinner vapnet och bara sikte är kvar, jätte jobbigt.

Medlem

När kommer sdk:n då??

Inaktiv
Skrivet av johntis:

När kommer sdk:n då??

imorgon kl 18oo

123
Skriv svar