Gratisracing från Simbin i maj

Robot
Avstängd
Gratisracing från Simbin i maj

Synd att grafiken ser ut att komma från när första S60:n lanserades.

Bara Gran Turismo-fikusar bryr sig om grafik.

Har inte lirat något från Simbin sedan GTR2, på den gamla goda tiden då jag hade tillgång till ratt. Jag älskade det.

Medlem

Bara konceptbilen? :/ Vill ha min 99' 2.5T med i spelet!


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

Volvo volvo jag vill ha en volvooo, det va nått eddie meduza sjung en gång itiden:D

Inaktiv

Synd att man valt ett så pass ointressant bilmärke, men kul för volvoägarna iallafall.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Gratis är gott i alla fall. Skulle tro att det bygger på GTL precis som BMW M3 Challenge.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Själv säger jag bara: Tack Simbin!

Medlem

Ofta man klagar på grafiken den ser ganska bra ut ju och kul med ett spel som sätter en Svensk biltillverkare i fokus för det behöver dom verkligen nu.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Gratis är alltid trevligt


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Meh! Hade varit coolare om man kunde välja att köra en 142a! Eller varför inte en duett epa-traktor! Det vore nått det!

Var det inte Digital extre... förlåt, Dice som släppte ett liknande Volvo-spel för några år sedan?


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

Jag tar gärna emot en gratis Volvo.

Medlem

passande grafik till hur snygga volvo bilarna är...full poängare

Medlem

Nämen, se här vilket härligt tänk. Istället för att lägga miljontals kronor på kopieringsskydd och ta ut hutlösa priser låter man den biltillverkare som får ohyggligt mycket gratisreklam stå för kostnaderna. Bättre reklam än så här är det nog svårt för något företag alls att få, förutsatt att spelet blir bra och funkar bra online.

Tänk om BMW, Audi, Ford med flera kunde göra likadant och finansiera ett sjuhelvetes bilspel till nästan ingen kostnad alls. Då kan de bråka om vilket bilmärke som ska synas mest i spelet, den som betalar mest syns mest, så pressar man upp sponsringen lite.

Kul med nytt tänk än om jag inte har mycket för volvo och tycker nya S60'n är gräsligt ful.

Medlem
Skrivet av Sparable:

Vad är det för lustig instrumentpanel på bilden?

Alkolås.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Jag skulle vilja köra en Porsche GT1...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Simbin skulle behöva anställa ett gäng nya grafiker/ ljussättare.
Bilarna är helt ok, men tristare, tråkigare omgivningar får man fan leta efter.
-Visst miljön runt många racebanor är kanske lite kal och tråkg IRL, men man kan kan göra stor skillnad med lite shysst ljussättning.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

tippar på att det kommer kännas som att köra en stor köttlåda.. oh wait it is!

Medlem

Är man trött på Volvo så har Ferrari också släppt ett gratis spel där man kan ratta F430SC, 599 och 612. Finns att tanka ner här:
http://www.ferrari.com/English/Community/Ferrari_Virtual_Race...

Har tipsat FZ om det men det har väl fastnat i spamkorgen eller bedömts att inte vara av intresse. Kan inte hitta någon nyhet om det dock?

Skrivet av mogvard:

tippar på att det kommer kännas som att köra en stor köttlåda.. oh wait it is!

Sossekontainer, traktor (lär väl få på huvudet av alla Volvo ägare här på forumet )


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

spelet borde ligga i "WTF?"

haha


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

1
Skriv svar