Sony: 2009 bästa året någonsin för PSP

Robot
Medlem
Sony: 2009 bästa året någonsin för PSP

Bra Sony! Tur att man har en PSP och btw dom har redan fixat så att du kan ladda hem hela spel och demos från PSN shop direkt till din PSP riktigt coolt bara att loga in och tanka hem.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Har aldrig varit en stoltare PSP ägare.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

tja vad skulle de annars säga?
det är ingen konsolltillverkare hittills som sagt att de går dåligt för dem...

Medlem

Vet inte om en touch är nåt jag hellre skulle vilja ha än en PSP, men iphone är intressantare än en PSP för mig, då jag inte vill bära på mer grejer utan färre. och spelen är inte dåliga på iphone och även touchen., kvaliten på spel är dock väldigt skiftande men jag har tittat på spel från nu och förr och kvaliten är mycket bättre, och det blir nog bara bättre och bättre där.

Så ingen PSP för mig i vilket fall som.

Medlem

Blir 2009 Sonys år?


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Medlem

hur fan funkar RB på en lite psp då?


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av Crawller:

hur fan funkar RB på en lite psp då?

Jag har för mig att jag såg en film där de hade PSPt på höjden och spelade med cirkel, triangel, kvadrat och kryss. Detta kan ju bli riktigt coolt om man kommer kunna spela några stycken via wlan!


signatur

Besök gärna min blogg: http:/mwindmark.blogspot.com

Medlem

Kommer väll ett hemsnickrat instick som gör att man kan använda ps3 gitarren också hoppas jag. Kul att slippa tvingas dra med sig sin bärbara med Guitar Hero 3 för att kunna spela i det vackra vädret... men ojdå, en PSP skärm går ju inte att spela ute med. Det enda man ser är reflexer från omgivningen.


signatur

Det var detta...

Medlem

PSP Är iaf den bästa bärbara spelmaskinen som finns där ute enligt mig!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Skrivet av marcusn:

tja vad skulle de annars säga?
det är ingen konsolltillverkare hittills som sagt att de går dåligt för dem...

Sonys konsoler säljer ofta dåligt vid releasen och detta beror på priset. Dem är dyra att tillverka, men prestanden är dock mkt högre än de andra konsolerna. T.ex. PS2:an sålde dåligt de första åren, men sedan prissänkning efter prissänkning så var det den överlägset mest sålda konsolen, Sony vill ha produkter som håller under en lång period och jag tror att det kmr gå för PS3 som det gick för PS2.

Medlem

Det jag hoppas mest på är att FF7 kommer till PSN även för oss i europa. Skulle vara kung att ha detta spel på PSPn

Medlem

Såg precis att PSP'n sålt mer än DSi under den gånga veckan;

"
1# PSP - 40,886 [788,870]
2# DSi - 40,673 [893,806]
"

Ligger efter i totalt sålda under året (vilket står inom parantes).


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Inaktiv

Oj:shock: Jag trodde det va ute me PSP

1
Skriv svar