Nytt sci-fi-actionrollspel utannonserat

Robot
Medlem
Nytt sci-fi-actionrollspel utannonserat

Alltid trevligt med fler rollspel:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Hoppas det blir mycket bättre än silverfall iaf, det enda bra med det var grafiken

Medlem

ja rollspel är "the shit"

Medlem
Skrivet av Silentzio:

ja rollspel är "the shit"

"Fo real dawg";)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Ett rollspel om dagen är bra för magen!


signatur
Medlem

let us pray dem developerz delivurr

... Ja, jag har hängt på /b/ lite mycket idag.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

EpicBattleaxe.com är inte impade hehe

Skrivet av episk stridsyxa:

In Mars you play take on the role of Seth, who is, get this, "an elite soldier with a dark past", but if that completely unoriginal description doesn't excite you, you can also be Pandora, who's description as an "an ambitious technomancer" is equally as enticing (not really). Anyway, the point is, Mars will allow you to experience different backgrounds, skills and features as either character.

According to the game's description, Mars blends the "sensation of power and rhythmic aerial battle of beat?em alls with the progression, immersion and storyline of RPG?s in a dark and dreamlike post apocalyptic universe." Dude...Really? Who the hell wrote this?

It gets better:

"In the destroyed world of Mars, two destinies mingle together. Two beings searching for their identity travel across a broken planet, constantly facing bloody political conflicts which tear the old colonies apart. Often divided, sometimes fighting the same enemies, both are the source of the advent of a new era?"

UH-MAZING.

Man får hoppas att spelet överraskar.


signatur
Medlem

Finns trailer på gametrailers.com. Verkar jävligt dåligt, men det kommer ju inte förens om ungefär 2år.. så man kan ju hoppas.

Medlem

"...mjukt och följsamt stridstempo"? Hmm...

Medlem

Ge oss mer rollspel ffs.
Är less alla fps som bara sprutar ut.

Inaktiv
Skrivet av Fr0gg0.:

Finns trailer på gametrailers.com.

http://www.gametrailers.com/player/48100.html

Det ser ju inte ut som Sci-Fi precis, jag menar svärd och sci-fi. Prince of Persia är mer Sci-i än vad detta verkar vara.. Tycker nog att det verkar ganska ok dock, snygg miljö och sådant, roligt kan det ju vara också.

Medlem

Mer RPG/Sci-fi till folket

lite OT ingen annan som tycker att det är skandal att spelutvecklare fokuserar på att göra Fantasy MMORPG då dom kan göra Sci-fi istället som har mycket mer möjligheter då det gäller lore och sådant.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Vad är det för fel på Jupiter? Alltid detta MARS...

Medlem
Skrivet av depthless:

Vad är det för fel på Jupiter? Alltid detta MARS...

jupiter är väl inte det bästa alternativet... där är man ju inte ens säker på om det finns fast mark... och ganska stormigt. Men jag håller med. Varför just Mars?


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av depthless:

Vad är det för fel på Jupiter? Alltid detta MARS...

jupiter är väl inte det bästa alternativet... där är man ju inte ens säker på om det finns fast mark... och ganska stormigt. Men jag håller med. Varför just Mars?

därför att mars saknar atmosfär,vatten(i.af flytande)
och växter vilket sparar en hel del arbete(dvs pengar)åt utvecklarna som bara behöver rendera en orange stenöken och några sci-fi byggnader.


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

1
Skriv svar