Championship-läge för Street Fighter IV på väg

Robot
Championship-läge för Street Fighter IV på väg
Medlem
Championship-läge för Street Fighter IV på väg

Dom borde fixa ett straff för ragequittare. Rankade matcher är ju helt hopplöst att spela numera eftersom att alla quittar om dom är påväg att förlora för att inte förlora poäng.

Medlem

100spänn att det är en key som Capcom vill att man ska köpa.

psykotisk:Kan du inte ge dom 1/5 stjärnor då? Och skriva att dom quita när det går dåligt..

Medlem

pröjsa via psstore då eller vad ?

Medlem

Psykotisk: det läggs till en disconnect-tracker så man ser en viss % som folk har disconnectat, så ser du nåt stolpskott med hög procent är det bara att lämna/kicka han

Tillägget är gratis och uppdateras automatiskt då man loggar in på PSN/XBL nästa fredag.

Replay-funktionerna har av någon anledning gjorts med olika features på XBox och PS3. På XBox kan man spara replays och sätta igång input commands så man ser vilka knappar dom trycker på, medan på PS3 kan man ranka replays så det kommer finnas topplistor med replays osv...

full info finns på Seth Killians blogg om någon är intresserad: http://www.capcom-unity.com/s-kill/blog/2009/04/16/sfivs_free..._

Medlem

Jo, det låter nog troligast Xpoza, hoppas inte på ett alltför högt pris!

Och synd att replays inte finns sedan tidigare, bevittnade en fet match mellan en kompis och min bror som resulterade i dubbel knockout! Jävligt coolt faktiskt


signatur
Medlem

Haha vad oväntat att Capcom skulle göra det här. Dom verkar ha hittat sin affärside iaf...

Medlem

Funderar på att köpa det här spelet verkar nice.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Folk jag har pratat med säger att det är ruggigt svårt o sätta moves utan att ha en "arcade-stick". Ni som har spelet: vad säger ni?

Medlem

Det går ju men iaf för XBOX360 är du tvungen att köra med sticken då D-paden är urusel. Sen så failar sticken typ 4/5 gånger då man antingen gör något annat än vad man tänkte eller hoppar i luften istället. (Men det kan ju vara jag också )
Ska som minst köpa en ny game pad iaf.

Men jo de borde straffa de som quittar, för de andra som har dåligt internet, skaffa bättre.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem
Skrivet av Frisell:

Folk jag har pratat med säger att det är ruggigt svårt o sätta moves utan att ha en "arcade-stick". Ni som har spelet: vad säger ni?

Både ja och nej. Till en början var vissa saker svårare att göra tyckte jag men när man sedan hade vant sig så var det mycket lättare.

Nu känner jag mig handikappad när jag spelar hos en polare som inte har några arkadstickor.

Medlem

Capcom har väl själva sagt att tillägget är gratis åtminstone vad jag har hört.

Är väl inte så svårt att utföra moves med dom vanliga kontrollerna eller åtminstone inte med PS3 kontrollen. Men en arkadsticka är nog en god investering om man verkligen snöar in på spelet

1
Skriv svar