Gör egna filmer i The Sims 3

Robot
Inaktiv
Gör egna filmer i The Sims 3

Något som de definitivt borde ha i The Sims 3 är någon sorts funktion som gör att, om man laddar in ett foto i Sims 3, så skapar spelet liknande ansiktsstrukturer på karaktären.

Medlem

Såg också det, men själva editorn såg ju sådär ut, inte ála Gta IV .
Om det ska göras film så gör jag det nog med mitt egna program, får väl hoppas att man har bra kontroll på kameran, då XD


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Fan vad härligt har alltid velat regissera en uppföljare till motorsågs massakern!


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Brukar jag göra med The Sims 2. Filma och lägga in på Windows Movie Make.
Men jag trodde att spelet redan hade släppts. Typ 6 april eller något sånt. :\


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Detta kommer bli stort! Jag ska definitivt köpa det


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Ursäkta men då betyder det att man kan fixa porr modet som finns till 2 an just nu då det kommer till 3 an och göra egna porr filmer hur grymt är inte det!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Ursäkta men då betyder det att man kan fixa porr modet som finns till 2 an just nu då det kommer till 3 an och göra egna porr filmer hur grymt är inte det!

Desperat?

Medlem
Skrivet av Todilo:
Skrivet av Hardboiled15:

Ursäkta men då betyder det att man kan fixa porr modet som finns till 2 an just nu då det kommer till 3 an och göra egna porr filmer hur grymt är inte det!

Desperat?

Desperat och ensam skulle jag tro.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Men det är ju fortfarande fulare än 2:an.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Men det är ju fortfarande fulare än 2:an.

Lägg upp ett par bilder ifrån båda spelen... sida vid sida... och säg samma sak igen.

Avstängd

WOOOOW det har man aldrig sett i spel förut att man kan göra?

1
Skriv svar