Assassin's Creed II är officiellt

Robot
Medlem
Assassin's Creed II är officiellt

ah, humor Som ni skriver, alla visste om att det var på väg, men ändå ska de "officiellt" erkänna det först nu.
Hoppas uppföljaren inte är lika monoton som den första var

Stg
Medlem

Bara det inte blir lika repetativt som det första spelet... då blir jag ledsen, för det hade potential att bli riktigt bra.

Medlem

Jag var besviken på ettan, men den hade sin charm. Om de kan bredda spelet och göra det mindre linjärt så blir det en hit. Jag ska köpa det efter recensionerna

Medlem

Bara inte spelet är ett sånt drygt slut som ettan så..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Bara det kommer till PC så är jag nöjd!

Medlem

Håller med Stg och ogglord på den här.. måste dock säga att Ezio ser ut att bli en värdig tronföljare =).. Jag hoppas på många timmars spelande och haven av lik man lämnade efter sig i ettan.


signatur

I have spoken..

Medlem

jag orkade inte ens spela ut ettan så jag lär inte ens köpa detta.

Medlem

En historia där en man ger sig ut och dödar folk för att hämnas på något som är så trivialt att ingen orkar bry sig. Den har vi aldrig hört förut, eller? Nu saknas det bara att han har minnesförlust också.

Medlem

Okej okej! Jag ogillar att Altair inte är med längre men när jag såg bilden på Eizo så ser jag han som grymmare och coolare än Altair! Ser riktigt jävla brutal ut!

2 gömda "knivar" vid sina armar! Han verkar gå mer på brutalitet än att smyga!

ME LIKE!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Härligt


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv

Fy FAN vilken grym dräkt:D
Kan inte vänta länge till på uppföljaren till ett av de grymaste spelen genom tiderna!!:P

Medlem

Jag tyckte inte att ettan verkade tilltalande, så får hoppas på denna då.

"...för att ge pressreleasen noll poäng i nytänkande beskrivs den som "episk"."

Heh, ja, "episk" är nog spelutvecklarnas svar på det söndermalda "chock" som skvallerblaskorna använder sig av...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Ezio: Fabulous!

Medlem

Är det bara jag, eller har han alla fingrar? D:


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Man orkade ju inte ens spela igenom första trots den snygga grafiken och den "intressanta" storyn, 2:an blir förmodligen samma sak; men visst, man måste ju jobba med någonting...

Medlem

Om vi slipper tiggarna är jag glad


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Medlem

Tycker han ser ut som en tönt i sina "Men in tights"-dräkt och fluff puff ärmar.. nä Altair vad klart coolare...


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Inaktiv

Jag hoppas de gör vakterna starkare i detta spel, första spelet var alldeles för slött när det gällde dem. Mitt första besök till en av de större städerna slutade med att jag stod och fäktades mot 10-12 vakter på samma gång och vann, överlägset.

Medlem

Grejen är ju att de inte kan ha med altair, altair levde ju faktiskt under 1191, det desmond gör i animus är ju enbart att uppleva hans minnen.
Han styr inte altair eller så...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Skrivet av Zarsky:

För att citer Mac10: N1 asså!


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

trode att 2:an skulle bli modern och handla om när han som dom använde i ettan blev som sina förfädrar och skulle hitta den där saken som dom forskarna blir så uppspelta över

Inaktiv

altaïr var mer maskulin...


signatur

There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.??

Inaktiv

mm tvekar till detta..men fan de va ju en slags "cliff hanger" slut på ettan...fan, kanske få skaffa det ändå..


signatur

Play 2 win!! on PSN: OdLuKnow is da name!!

Medlem
Skrivet av h93b:

altaïr var mer maskulin...

Altair var oxå arab, muskigare män än italienarna från början

Nu undrar man ju lite vilken väg de tar med 3an, förhoppningsvis i modern tid och inte lika beroende av att huvudpersonen bär vitt.
Min gissning är dock att efter Ezios äventyr avslutas så tar Desmond över och rensar upp i sin tid.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

1
Skriv svar