Duke Nukem når ännu en milstolpe

Inaktiv

hmm vågar man gissa 2011?


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Minns när jag läste om DNF i pcgamer 1997.
Längtar lika mycket idag som då, av någon mrklig anledning jag inte rår över.

Medlem

slutade hoppas för typ 9 år sen. kommer nån ihåg det sjukt hypade "daikatana" som blev försenat i ett antal år? Det blev ju bara sallad av hela skiten. Älskade Duke 3D, men är riktigt skeptisk till detta. Demo först tack.

Medlem
Skrivet av Frisell:

slutade hoppas för typ 9 år sen. kommer nån ihåg det sjukt hypade "daikatana" som blev försenat i ett antal år? Det blev ju bara sallad av hela skiten. Älskade Duke 3D, men är riktigt skeptisk till detta. Demo först tack.

Daikatana är fan as nice.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Jäklar vilken press utvecklarna måste ha nu. Om inte spelet är fullständigt fantastiskt(med tanke på den utvecklingstid det har fått) kommer det ju att bli total-sågat:p

Tillägg: Såg just intervjun på utube någon hade länkat till tidigare. Det lilla man fick se av gameplayen såg ju asnajs ut(säger jag som icke-hardcore-FPS-gamer, men ändå;)). Verkar som om spelet blir försenat gång på gång på grund av att utvecklarna aldrig blir nöjda med resultaten. Vilket är ju en bra sak i för sig.


signatur

Where are we runnin'?

Medlem
Skrivet av reVVe:

Jag förväntar mig en revolution inom FPS.

Men en gissning är att de byter grafikmotor en sista gång, för vadfan Doom 3 är ju en gammal motor nu! Bättre att köra nåt nytt och fräscht CryEngine3 tex o directX 10-11, om de vill ha ett "så coolt" spel.

garanterat! jag hinner bli pensionär innan det kommer..

Medlem

Alltså, skiten har varit under utveckling så länge att det nästan har blivit tjatigt att påpeka att det har blivit tjatigt att skämta om hur länge det varit under utveckling.

Det säger en hel del.

Medlem
Skrivet av RazorShard:

Uppgift 71: Börja koda spelet.

quote ftw

Medlem

Never Gonna Give You Up...

123
Skriv svar