Förklara meningen med ditt användarnamn.

Medlem

tjaa.....det var länge sen jag kom på detta namn, innan det var det många andra random nicks jag hade lite överrallt. Sen när jag började spela Soldat så började jag gilla det väldigt mycket, jag var också väldigt bra på det. Ibland kunde man hamna i sånna stunder som man ensam kommer ut levande ifrån och cappar flaggan. Jag gjorde ofta sådana så jag kallade mig själv Hero. sen blev det Hero_Swe för jag vill hedra mitt land!

Medlem
Skrivet av Polish:

e från Polen, så i början hette jag Polishboy.. sedan sluta jag vara en Boy och blev en Polish bara

Jag saknar pojken i dig polish, när får vi se honom igen?! Åååååååååh...

Medlem

Xeron är en Font....e:et är....ett E


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

heter daniel i "real life" och innan så kallades jag "Donken" men sen blev det "DonQuen" och i några år nu har de varit "Donqen".
thats it


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem
Skrivet av Donqen:

heter daniel i "real life" och innan så kallades jag "Donken" men sen blev det "DonQuen" och i några år nu har de varit "Donqen".
thats it

Här i härnösand (och säkert i andra ställen) så kallar vi McDonalds för just 'Donken', du råkar inte vara lite knubbig?


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

Mitt användarnamn är helt platt. Jag varken har eller gillar tinnitus, men det låter bra.


signatur

Jag skulle ha knäckt nacken av dig om du nu hade haft en hals...!

Medlem

CastorFiber är latin och betyder bäver. Bävern var mitt smeknamn i skolan. Jag hängde mycket med myggan, mattekatt och fidde-hare (senare "fidde studs"). Smeknamnen försvann med åren men i nickform får det leva kvar.

Jag använder latin pga "ä" som är en besvärlig bokstav samt att "beaver" betyder något helt annat än bäver på internet.

Iceman... topgun är den mest homoerotiska film jag sett och jag har sett brokeback mountain.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Ville ha ett eget unikt namn, och efter en riktig funderare kom min kompis på namnet KlosterKatten åt mig, fasen vad bra tänkte jag, detta var 6 år sedan.

Jag har sett massor med personer vid namn KlosterKatten. Tror till och med det var på denna sida

http://www.9tails.se/news/437/p2/

notera "Klosterkatten" ^^

EDIT!!! DET ÄR JU FAN DU!!!!!


signatur

Det här är en signatur

Medlem

Heter Patric

kallas Puttrik

Putt + Rich (rik på engelska) = Puttrich


signatur

La la la lag!

Inaktiv

Quadpod - Först och främst så låter det coolt

Quad - 4
Pod - ben, tass

Kej, så "fyraben". Och har man fyra ben så är man stabil, och då man säker .... och det är väll bra egenskaper, att vara säker och stabil ?


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Inaktiv

Mitt användarnick kommer dels ifrån att man aldrig vet vem ens fiende är, och dels ifrån X-com spelet

Vissa kommer ihåg det som X-COM: UFO Defense. Men det släpptes från början under namnet UFO: Enemy Unknown Och jag gillar X-com spelen ;P


signatur

"Enemy-Unknown har talat"

Medlem
Inaktiv

mitt för och efter namn mixat lol


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Inaktiv

Älskar att sticka men tyckte att Stickan var för vanligt och att jag dessutom inte är så sticksmal. HAHA. Så då blev det Sockan. En stickad socka alltså. 78 står för mitt födelseår.


signatur

Kaxelina har ordet.

Inaktiv

Ja, det e mitt riktiga namn helt enkelt.


signatur

Alla barnen kom över minfältet, förutom Pär, han låg både här och där.

Medlem

Jag är skåning :\


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Inaktiv

mitt för och efter namn mixat lol


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Medlem

Från en film med pappiraul fick ja de ifrån

Inaktiv

nikooru är ungefär som nicole(mitt förnamn) på japanska om jag minns rätt och belmont kommer ifrån simon belmont i castelvania 2 simon's quest.

Medlem

man tänkte så det knakade i pallet, men inte ett enda bra användarnamn kunde man hitta på.

så man tänkte, fan nu är de ju strax dax för csi ju.
och så slog det mig, det får bli straxdax.

Medlem

Fenix, gammalt penn-o-papper rpg namn, senare mitt cyberpunk alter ego Fenix Wylde.

Nej, jag är ingen starcraft nörd


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Det var en i "Höjdarna" (en gammal julkalender om jag inte mins fel) som hette Lipton. En av dom roligaste och härligaste figurerna jag någonsin sätt. Sen fick det bli Lippton på något konstigt sätt

Inaktiv

När jag var 12½ så skulle jag spela rollspel för första gången seriöst och Jastor blev det namnet på den karaktären jag skapade.

Han dog tyvärr på ett ganska taskigt sätt från spelledarens sida. I samma veva började vi leka med internet, tillslut stötte jag på hotmail (tror jag det var iallafall) och jag behövde en användarnamn jag kunde använda. Jag valde då att använda jastor@hotmail.com och sedan dess har jag typ använt det nicket.

Med vissa undantag för när jag spelade CS (1999 och några år frammåt) då jag kallade mig SyraGnutten.


signatur

Har enbart sin Laptop: Intel 1.83GHz Core 2 Duo, 2GB ram, 7300 Go, 15.1" skärm

Youtube-proffs
Skrivet av Lippton:

Det var en i "Höjdarna" (en gammal julkalender om jag inte mins fel) som hette Lipton. En av dom roligaste och härligaste figurerna jag någonsin sätt. Sen fick det bli Lippton på något konstigt sätt

Trodde det var lippton yellow label tea


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

Tage för att jag skulle vilja heta Tage. Den svage för att jag inte är stark : D

Medlem

Fantasy inspirerat. Har inte stor bokstav för att det tar ca 1 sec att trycka in SHIFT för att skriva den vid varje inloggning och eftersom jag säkert kommer att logga in mer än 3600 gånger så har jag sparat en timme.


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Inaktiv
Skrivet av IceMan:

IceMan, Mr Ice. have no Fear Ice is here. There is no need to utveckla.
we all has titta on Top Gun?

Jag hoppas inte att detta detta är du


signatur

O'rly? Ya'rly!

Medlem

Ville ha ett "nick" som inte skilde för mycket från mitt riktiga namn, lätt att känna igen för dom man känner men håller utomstående från att få ett grepp i en, så att säga.

Förut hette jag "Svenne_Man" haha.

Inaktiv
Skrivet av nagash:

Fantasy inspirerat. Har inte stor bokstav för att det tar ca 1 sec att trycka in SHIFT för att skriva den vid varje inloggning och eftersom jag säkert kommer att logga in mer än 3600 gånger så har jag sparat en timme.

Bara jag som använder fingeravtrycksläsaren på datorn?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

spelat anarchy online och är star wars nut

Så blev notumforce

men är fortfarande kända av många som zeronizer/urgo/jax999 i spel och andra forum jepp är lite av en nick samlare hehe

fast mega fjant nicket måste vara Dr.Mad från vic64 och amiga tiden hehe


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Skriv svar