Kojima pressad angående MGS 5

Robot
Medlem
Kojima pressad angående MGS 5

Jag tycker gott och väl att de kan sluta vid 4:an.

Medlem

Jag har stor respekt för Hideo. Bra för Kojima Productions att inse hur viktigt det är att utvecklas som studio.

Enligt vad jag läst tidigare så tror jag att Hideo fokuserar på nya IP och har mindre inflytande på MGS 5 än de tidigare.

Medlem

Då blir det nog att spela som Raiden


signatur

hejsanhejsanhejsan

BME
Medlem

Zone of the Enders 3 för fan!


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem

älskaa mgs !

Inaktiv

Lägg ner skiten!

Medlem

Zone of the enders 3 eller kanske någon helt ny titel är vad jag skulle vilja se... jag gillar Metal Gear Solid men det känns som det börjar bli tjatigt....spara på det goda!

Medlem

fler metal gear spel, sure, men serien fick sitt slut i mgs4....antingen måste de starta upp en ny serie med nya karaktärer och en ny hjälte, eller visa oss tidigare eposer ur nya karaktärers vy...

Skulle till exempel älska att få spela som revolver ocelot och få va med om vad han gjort och erfarit


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Kojima kommer aldrig kunna sluta


signatur

Rawr

Medlem

Vill se en remake av de gamla till MSX2


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Blir intressant att se vad dom hittar på till 5an men jag håller med om att det kunde ha slutat med 4an. Visst om dom kan hålla serien intressant så kan dom ju fortsätta bara det inte går samma väg som för en viss blå igelkott.

Medlem
Skrivet av Al3x92:

Lägg ner skiten!

Kan du förklara dig lite mer varför dom nu skulle göra det? Enligt mig och många fler är detta ett av världens bästa spel som finns där ute. Så varför säger då du så här?

Dålig stil när Kojima har lagt ner så mycket tid och pengar bara för oss gamers.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Finns mycket att använda i MGS universumet.
Skulle tro att femman utspelar sig efter MGS2 och före MGS4.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Dålig stil när Kojima har lagt ner så mycket tid och pengar bara för oss gamers.

Du tror inte han har lagt ner tid för att själv tjäna en hacka?

Inaktiv

Haha herregud att han änns orkar. Jag har alltid tyckt att det är bäst att sluta på toppen

Som sagt, man ska iaf inte känna sig pressad av att göra ett spel. Börja med ett helt nytt spel istället som kan bli bättre och en nystart på en färsk spel-serie.

Inaktiv

remake av dom ursprungliga mgs1 & 2 skulle sitta bra. Dom har ju framför allt bra mycket story att hämta från samt intressant senario.


signatur

The definition of insanity?

Medlem
Inaktiv

Det är ju ändå japan. Deras Manga-serier pågår ju sålänge de har tittare. Ungefär som "Lost".

Medlem
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av Al3x92:

Lägg ner skiten!

Kan du förklara dig lite mer varför dom nu skulle göra det? Enligt mig och många fler är detta ett av världens bästa spel som finns där ute. Så varför säger då du så här?

Dålig stil när Kojima har lagt ner så mycket tid och pengar bara för oss gamers.

För att man ska lägga av när man är på topp istället för att göra sin serie till ett vrak och en ko som man mjölkar till döds. Och tycker du MGS4 är det eller ett av dom bästa spelet eeevaaaaaah, då är mitt råd att spela mer spel.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

För att man ska lägga av när man är på topp istället för att göra sin serie till ett vrak och en ko som man mjölkar till döds. Och tycker du MGS4 är det eller ett av dom bästa spelet eeevaaaaaah, då är mitt råd att spela mer spel.

Vad är det för regel som sägar att man "ska lägga av på topp"? Och om du kan bevisa att det skulle vara bäst på något sätt att göra så, vad för information har du som säger att sista spelet skulle varit toppen?
Fan så dåliga kommentarer, så absurt av er att säga att dom ska sluta när dom just gjort det spel som troligtvis fick högst betyg i genomsnitt av spelserien. Om ni någonsin tycker att ni kan säga åt dom att sluta så borde det vara efter ett dåligt spel.

Medlem

att "lägga av på topp" är ju det dummaste uttalande någon kan göra....Varför ska man sluta med något när det går som bäst? Är det inte bättre att fortsätta tills det går sämre och kanske sluta då?
Enligt detta uttalande ska alltså en nhl spelare lägga av efter att ha vunnit poängligan? Ska man lägga ner ett helt lag och hela organisationen om man vinner stanley cup?

Eller kanske, bara kanske, kan man väl fortsätta sålänge man vill, kan och känner att det är kul?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av Al3x92:

Lägg ner skiten!

Kan du förklara dig lite mer varför dom nu skulle göra det? Enligt mig och många fler är detta ett av världens bästa spel som finns där ute. Så varför säger då du så här?

Dålig stil när Kojima har lagt ner så mycket tid och pengar bara för oss gamers.

För att man ska lägga av när man är på topp istället för att göra sin serie till ett vrak och en ko som man mjölkar till döds. Och tycker du MGS4 är det eller ett av dom bästa spelet eeevaaaaaah, då är mitt råd att spela mer spel.

Om du tycker MGS4 är dåligt så är mitt råd till dig att skaffa bättre smak.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

1
Skriv svar