Robot
Prototype

Stackars Alex Mercer. Att befinna sig på ett bårhus är aldrig trevligt. Särskilt inte när två forskare med skalpeller tror att du är död.

#dc-comics, #radical-entertainment


Medlem
Vi totalröjer i Prototypes New York

Hur är kontroller och sånt? Brukar vara det som gör att sånna här spel känns så torftiga. Visst schyssta moves och attacker etc men utan en bra implementation av kontroller så känns det hela för mekansikt, och scriptat istället för att faktiskt vara du som flänger runt och gör vad du vill.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Ser inte värst lockande ut

Medlem

håller med lockar inte så värst. ett
demo är ett måste om jag ska tänka mig köpa det

Medlem

När jag först hörde talas om spelet för ett antal år sedan blev jag väldigt intresserad av att se vad utvecklarna skulle kunna trolla fram, men ju mer jag har läst och framförallt sett har mitt intresse börjat svalna sakta men säkert. I dagsläget ser jag inte fram emot Prototype mycket mer än något halvdant spel från Activision baserat på någon av Marvels tidningar.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Skägg.
10 Chambers

Kontrollerna kändes väldigt enkla, när du springer på gatorna behöver du inte tänka på trafik eller fotgängare, Alex Mercer hoppar över bilar automatiskt och puttar Undan folk automatiskt. Överlag behövde jag en stund för att vänja mig, men sen var det hyfsat enkelt att springa på väggar (håll in RT), skutta ut och göra massa balla attacker. Kontrollerna kändes lätta (i vikt), ingen direkt tyngd.

tyvärr blir det inget demo innan release "det tar för mycket utvecklingstid och sandbox-spel är svåra att portionera" var ursäkten.


signatur
Medlem

Ser skitbra ut, blir ett garanterat köp på release
Jag menar, att man kan armbågstackla en tank är väl anledning nog?

Medlem

Det ser grymt ut!


signatur

Rawr

Medlem

Jag bryr mig inte om det det här spelet får halvdant betyg att kunna känna sig som en action gud och krossa allt i sin väg räcker för mig.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

ganska lustigt att under samma vecka så kommer två ganska identiska spel.

Jag pratar naturligtvis om prototype och infamous.

Frågan är bara vilket som blir det bättre spelet.

Grafikmässigt så ser infamous mycket bättre ut och har ett lugnare tempo, men prototypes massslakt, springa upp för väggar, glidflyga och alla super krafter gör säkerligen det spelet roligare att spela.

Blir nog att införskaffa båda i slutändan


signatur

Everyday I worry all day

Medlem

Hade spelet varit snyggare så hade det nog varit något för mig.
Även storyn som värkar vara tummen ner, men en bra story hör inte hemma på ett sånt här spel
Men får se om det blir något av det tillslut


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Skrivet av Jericho:

Hade spelet varit snyggare så hade det nog varit något för mig.
Även storyn som värkar vara tummen ner, men en bra story hör inte hemma på ett sånt här spel
Men får se om det blir något av det tillslut

Fel, en bra story hör alltid hemma i spel.

Medlem

Spelar inte längre spel som har flippade karaktär texturer.
Så tyvärr Protocrap ... inget köp!


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

detta har aldrig imponerat på mig. bara massa amerikanska hjältar...

Medlem

För tyskarna blir det ett helgrönt spel då.

Medlem

Blodet som syns på t.ex. den här bilden (http://www.fz.se/bilder/?id=92774) ser ut som en liten tornado av gelé eller något.

Inte vidare högupplöst, inte vidare påhittigt, ganska sämst i största allmänhet.

Inaktiv

Ett kanske vill se vad pcgamer säger om det först. Annars älskar jag brutala slaktarspel.


signatur

Infanteri-kolonister i led!

Medlem

Verkar faktiskt skitkul Hoppas spelet stödjer xb360 controller for windows

Medlem

men JÄVLAR va blodigt de va

Medlem

det verkar skit ballt och det är bra grafik ochså


signatur

OMGWTFBBQHAXXXXXXXXX

Medlem

det verkar ju som att det blir perfekt men såna här spel har alltid en stor
nackdel titta bara på assasins creed


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Spelet är ett ganska kul spel om man har testat det, Bilderna och videorna ser inte så lockande ut.. Men spelet är ett måste! Men om man i allafall inte ska köpa spelet måste man testa demon!

1
Skriv svar