marijuana blad på tårta

Inaktiv
Skrivet av matte__86:

Nä, det är inte häftigt med droger.

inkorrekt.


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

eller korrekt beroende på vem du frågar själv vet jag att häftigt är det inte


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

haha shit vilket allvarligt svar


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem
Skrivet av prikk:

haha shit vilket allvarligt svar

Det var du inte bered på va?


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Kul att dom har rastafarins färger, kunde lika bra ha gjort ett nazikors i bakgrunden....

Medlem
Skrivet av Tetris||:

Kul att dom har rastafarins färger, kunde lika bra ha gjort ett nazikors i bakgrunden....

det var som fanken, jag visste inte att rastafari-rörelsen hade startat världskrig, försökt utrota ett helt folkslag samt hade tveksam arkitektur?

eller var menar du?

Medlem
Skrivet av lave:
Skrivet av Tetris||:

Kul att dom har rastafarins färger, kunde lika bra ha gjort ett nazikors i bakgrunden....

det var som fanken, jag visste inte att rastafari-rörelsen hade startat världskrig, försökt utrota ett helt folkslag samt hade tveksam arkitektur?

eller var menar du?

Tror han försöker glänsa med sinna helt otroligt värdelösa kunskaper. Är säkert något i stil med att "Rastafari säger inte att man ska röka knark bla bla bla. så deså!"


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem
Skrivet av SoniC:
Skrivet av lave:
Skrivet av Tetris||:

Kul att dom har rastafarins färger, kunde lika bra ha gjort ett nazikors i bakgrunden....

det var som fanken, jag visste inte att rastafari-rörelsen hade startat världskrig, försökt utrota ett helt folkslag samt hade tveksam arkitektur?

eller var menar du?

Tror han försöker glänsa med sinna helt otroligt värdelösa kunskaper. Är säkert något i stil med att "Rastafari säger inte att man ska röka knark bla bla bla. så deså!"

Vad jag försöker säga är att Rastafarin har fått en väldigt romatiserad bild och folk tror att det är en symbol förknippad med reggae och marijuana. Sanningen är dock en helt annan. Se tex rastas har fem grundläggande regler i sin tro:

- De svarta är bibelns utvalda folk, nu förvisade till Babylon (Jamaica) för sina numera förlåtna synders skull.
- De vita är Satans tjänare och verktyg och de är underlägsna de svarta.
- Etiopien (ofta synonymt med Afrika) är himmelriket dit de svarta snart skall återvända.
- Haile Selassie är Messias, den levande guden.
- De svarta skall i framtiden regera världen.

"Rastafari säger inte att man ska röka knark bla bla bla. så deså!"

Helt tvärtom om du syftar på marijuana, det är nämligen ett medel som används vid meditation för att komma närmare gud.

Inaktiv
Skrivet av Tetris||:
Skrivet av SoniC:
Skrivet av lave:
Skrivet av Tetris||:

Kul att dom har rastafarins färger, kunde lika bra ha gjort ett nazikors i bakgrunden....

det var som fanken, jag visste inte att rastafari-rörelsen hade startat världskrig, försökt utrota ett helt folkslag samt hade tveksam arkitektur?

eller var menar du?

Tror han försöker glänsa med sinna helt otroligt värdelösa kunskaper. Är säkert något i stil med att "Rastafari säger inte att man ska röka knark bla bla bla. så deså!"

Vad jag försöker säga är att Rastafarin har fått en väldigt romatiserad bild och folk tror att det är en symbol förknippad med reggae och marijuana. Sanningen är dock en helt annan. Se tex rastas har fem grundläggande regler i sin tro:

- De svarta är bibelns utvalda folk, nu förvisade till Babylon (Jamaica) för sina numera förlåtna synders skull.
- De vita är Satans tjänare och verktyg och de är underlägsna de svarta.
- Etiopien (ofta synonymt med Afrika) är himmelriket dit de svarta snart skall återvända.
- Haile Selassie är Messias, den levande guden.
- De svarta skall i framtiden regera världen.

"Rastafari säger inte att man ska röka knark bla bla bla. så deså!"

Helt tvärtom om du syftar på marijuana, det är nämligen ett medel som används vid meditation för att komma närmare gud.

HAHAHAHAHA det var det dummaste jag någonsin hört, där har ni ett bevis på att om man röker för mycket gräs blir man dum och tappar livslusten för jag menar vad är det de gör igentligen där borta i "rastaland"? jo de sitter på stranden och röker gräs.

Medlem

Det var inte bra det där alls... För mig är "M" och "T" samma sak, ett kemiskt beroende som bryter ned kroppen. Min mor höll på at dö av cancer för ett par år sedan pga. rökning... Det är sjukt att samhället tjänar pengar på människors död...

Medlem
Skrivet av Bateman:

HAHAHAHAHA det var det dummaste jag någonsin hört, där har ni ett bevis på att om man röker för mycket gräs blir man dum och tappar livslusten för jag menar vad är det de gör igentligen där borta i "rastaland"? jo de sitter på stranden och röker gräs.

När du har slutat bete dig som en barnunge, kan du väl försöka utveckla ditt nonsensinlägg så att andra kan förstå vad du försöker säga.

Inaktiv
Skrivet av Tetris||:
Skrivet av Bateman:

HAHAHAHAHA det var det dummaste jag någonsin hört, där har ni ett bevis på att om man röker för mycket gräs blir man dum och tappar livslusten för jag menar vad är det de gör igentligen där borta i "rastaland"? jo de sitter på stranden och röker gräs.

När du har slutat bete dig som en barnunge, kan du väl försöka utveckla ditt nonsensinlägg så att andra kan förstå vad du försöker säga.

förlåt, var rätt trött när jag skrev.
Det jag menade var att ditt fakta inlägg ang rastamän och deras rökvana och betende var bland det dummaste uppförandet och tänkandet jag någonsin hört.

Avstängd
Skrivet av WaltX:

Tårtan som vann för bästa budskap var väldigt bra gjort. Självklar vinnare.

Appselut.

Skrivet av matte__86:

Vad är det med nördar och droger idag?
Sedan när blev det tufft att prata om hur mycket man rökt på osv.
Går man in på någon spelserver (t.ex. Counter-strike) finns det nästan alltid någon som skryter om hur höga de är just nu/var igår.

Nä, det är inte häftigt med droger.
Tror knappt att hälften om alla som tycker det har testat.
Jag har inte gjort det iaf, även om jag skulle vilja bara för att känna hur det känns, men inte sen för att skryta om det, snarare skämmas.

Usch.

Håller med dig.

Inaktiv
Skrivet av depthless:

Det var inte bra det där alls... För mig är "M" och "T" samma sak, ett kemiskt beroende som bryter ned kroppen. Min mor höll på at dö av cancer för ett par år sedan pga. rökning... Det är sjukt att samhället tjänar pengar på människors död...

Läs på.

Inaktiv

hrm
sist jag kollade FÖRLORADE samhället på människor som insjuknar i cancer..
btw.. om jamaikaner sitter på stranden och är höga hela tiden så dansar svenskarna året om runt en gigantisk kuk iklädda folkdräkter
grow a beard please


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Inaktiv
Skrivet av prikk:

hrm
sist jag kollade FÖRLORADE samhället på människor som insjuknar i cancer..
btw.. om jamaikaner sitter på stranden och är höga hela tiden så dansar svenskarna året om runt en gigantisk kuk iklädda folkdräkter
grow a beard please

Men sverige är rätt utvecklat till skillnad från jamaica hahahaha och jag dansar hellre runt en midsommar krans än sitter och dödar hjärnceller och försöker komma närmare haile selasie?.

Inaktiv

I Jamaica är väl marijuana heligt?

Som Bob Marley, han rökte aldrig något annat än Marijuana. När han fick cancer i fossingen ville han inte amputera eftersom det stred mot religionen.

Det är ett kärleksfyllt land, Jamaica.
Men knark är dåligt...


signatur

Jag skulle ha knäckt nacken av dig om du nu hade haft en hals...!

Medlem
Skrivet av Bateman:
Skrivet av prikk:

hrm
sist jag kollade FÖRLORADE samhället på människor som insjuknar i cancer..
btw.. om jamaikaner sitter på stranden och är höga hela tiden så dansar svenskarna året om runt en gigantisk kuk iklädda folkdräkter
grow a beard please

Men sverige är rätt utvecklat till skillnad från jamaica hahahaha och jag dansar hellre runt en midsommar krans än sitter och dödar hjärnceller och försöker komma närmare haile selasie?.

Om du lyckas döda hjärnceller med cannabis så har du gjort det bra. Det går inte.

Medlem
Skrivet av Tinnituz:

I Jamaica är väl marijuana heligt?

Som Bob Marley, han rökte aldrig något annat än Marijuana. När han fick cancer i fossingen ville han inte amputera eftersom det stred mot religionen.

Det är ett kärleksfyllt land, Jamaica.
Men knark är dåligt...

Ja, har inte så bra koll själv egentligen.. men sist jag hörde var kära jamaica sjukt farligt i många delar. Tror inte att det finns särskilt myckt mer kärlek där.. kanske finns det mer folk som inte tar skit så allvarligt.. makes sense.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Jamaica är väldigt farligt om du är vit, eller visar att du är turist.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

12
Skriv svar