Grov World of Warcraft-patch släppt

Medlem
Skrivet av Fisse:
Skrivet av Roughack:

Slutade spela strax efter TBC kom och i varje patchnote så ser man hur warriors konstant får smaka nerfpinnen. Var tvungen att kolla hur illa det var för någon månad sen och den erfarenheten plus det jag läst hitintills får en inte att längta tillbaka iallafall

Protection wars och Fury warriors har knappast nerfats sen Wotlk släpptes enligt min mening iaf. Protection är ju i sina största glansdagar nu.

Måste hålla med här. Fury gör sådan sjuk skada att de behöver en nerf. Om du tycker att de gör dålig skada borde du ta en titt på vad du gör fel.

Håller även med ovanstående att Threat-delen av spelet är rent av patetisk just nu. Det går inte att ta aggro från en tank som gör rätt.

Medlem
Skrivet av Brandter:
Skrivet av Fisse:
Skrivet av Roughack:

Slutade spela strax efter TBC kom och i varje patchnote så ser man hur warriors konstant får smaka nerfpinnen. Var tvungen att kolla hur illa det var för någon månad sen och den erfarenheten plus det jag läst hitintills får en inte att längta tillbaka iallafall

Protection wars och Fury warriors har knappast nerfats sen Wotlk släpptes enligt min mening iaf. Protection är ju i sina största glansdagar nu.

Glansdagar? Easymode skitklass. Ingen utmaning att tanka och hålla aggro längre sedan Blizzard gjorde spelet till ett casualishes spel.

Wow har väl alltid varit ett casual spel? Bara sedan Wotlk som den mesta content varit tillgänglig för alla. Warriors har bara varit easymode första halvåret av WoWs levnadstid. Sen dess har det varit 3 år av nerfande ner till en ekorre. Nu kan prot-wars för första gången AoE tanka på vettigt sätt och dänga ut lite mer respektabel skada. Kan inte annat än att anta att du inte ens spelat klassen eller WoW mer än 1 månad...

Medlem

"Erkänn, det kliar i MMO-fingrarna."

Ja... lite..

Skrivet av bjosarn:

Är ju synd och skam att dual specs inte kommit förrän nu.

Edit:
Remus: Mer prisvärt fritidsnöje får man leta efter.

Man kan pilla navelludd helt gratis.:|


signatur
Inaktiv

Nästan lika glad som när man fick göra premades på ptr :d.

Medlem
Skrivet av Remus:

Huvva! Usch! Jag är stolt och tackar mig själv varje dag att jag slutade spela detta jävla spel! Tar upp alldeles för mycket tid och känns som ett jobb man betalar för och inte får betalt för.

Sitta och hämta pinnar, tänder och kottar till en massa lata varelser och sedan betala för det per månad är ren idioti för mig. Jag kan inte förstå hur jag kunde spela detta spel i 1 år...

Jag kanske tyckte det var roligt en stund....

http://waynefontes.com/facepalm.jpeg

Medlem

Men det finns ändå folk som misslyckas!

Medlem

WoW kan nog inte hjälpas med en patch...

Medlem

Blir så less på alla som måste skriva "Tur att jag inte spelar det längre".

Vi bryr oss inte!!!


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Så fort en nyhet handlar om WoW så ska folk alltid deklarera att dom minsann slutat spela och är så stolta över det. Och har det gott så långt att ni känner så, då var det verkligen bra att ni la spelet på hyllan.

Jag å andra sidan håller just nu på att installera och patcha WoW igen efter flera månaders frånvaro. Har inte WotLK ännu, den inhandlas först imorgon. Jag har tagit flera pauser, både på grund av "real life" situationer men också för andra MMOs (AoC och W:AR). Mycket kan man säga om WoW men 150 kr i månaden är ett billigt nöje. Finns inte mycket roligare än att sitta med ens vänner och garva på Ventrilo medan man kör en pre-made BG eller en dungeon. Spelet är bra, gemenskapen är bättre.

Och att det tar upp mycket tid av ens liv? Det är du som bestämmer över WoW, inte tvärtom. Jag har spelat mycket och ägnat mycket tid åt WoW, men jag har aldrig loggat på för att jag känt mig tvingad.

Jag är väldigt nyfiken på alla de förändringar som kommit sen jag spelade sist och extra nyfiken på Death Knights. Syns på Deathwing imorgon.

Avstängd

Sukt najs med BG fixen.. Mycket lättare och roligare att joina nu så att man inte behöver resa runt hela världen Även HS på 30 min mycket gott!

Medlem

kliar faktiskt inte alls i mina fingrar. detta spelet är dött för mig.
det lät lite grovt.. jag hade kul när jag spelade det, jag tröttnade dock på hela upplägget, designen, grafik och allting. jag tröttnade på spelet helt enkelt.

så att jag ska erkänna att det kliar i fingrarna är lite fel.
AoC däremot... Oj oj oj

Men men, each to their own.

Medlem

10.5mb/s ner
1.2mb/s upp

Mitt bittorent rekord hittills. Tackar!

Inaktiv

Gillar filmen åtminstone

Kliar lite, men jag klarar mig - har viktigare saker att göra


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv

Har testat ladda hem patchen 5ggr nu -.- , datan stänger bara ner sig! Först försvinner internet o sen krashar den - bluescreen eller bara svart. Vill spela wow nu, precis köpt WOTLK

Oscár - Shatterd hand.:)

Avstängd

Prova att tanka patchen från fz så löser det sig nog!

Inaktiv

RIP Gary och Dave, respekt åt dem!

Hmm man kanske ska börja med WoW igen hmm..

Medlem

Jag spelar hellre Oblivion.

Medlem

Låter som dem har fått "lite" inspration från WAR till den här patchen.

Medlem
Skrivet av gike:

Låter som dem har fått "lite" inspration från WAR till den här patchen.

Ovanligt.

Redaktör
Skrivet av conthox:

Så, en nyhet om en WoW patch, men inte en nyhet när LotRO-patchen kom...

Är det [n=31914 den här LotRO-nyheten] som vi inte har skrivit?


signatur
Inaktiv

Uludar 'svåraste instansen hittills', pft knappast.

Posted by Nessaj in Ensidia image
Ulduar 25 Man Progress:

[x] Flame Leviathan
[x] Razorscale
[.] Ignis the Furnace Master
[x] XT-002 Deconstructor [ensidia.com]
[x] The Assembly of Iron [ensidia.com]
[x] Auriaya [ensidia.com]
[x] Kologarn [ensidia.com]
[x] Freya [ensidia.com]
[x] Hodir [ensidia.com] (23:18 CET)
[x] Thorim [ensidia.com] (23:33 CET)
[.] Mimiron
[.] General Vezax
[.] Yogg-Saron
[.] Algalon

Medlem

Min guild klarar inte Razorscale. Vi satt uppe tills nu och vi gav upp. Vi fick han till ner till runt 50%, men kom aldrig till stage 2.

Imorgon dör han säkert

Medlem
Skrivet av hyfer:

Uludar 'svåraste instansen hittills', pft knappast.

Posted by Nessaj in Ensidia image
Ulduar 25 Man Progress:

[x] Flame Leviathan
[x] Razorscale
[.] Ignis the Furnace Master
[x] XT-002 Deconstructor [ensidia.com]
[x] The Assembly of Iron [ensidia.com]
[x] Auriaya [ensidia.com]
[x] Kologarn [ensidia.com]
[x] Freya [ensidia.com]
[x] Hodir [ensidia.com] (23:18 CET)
[x] Thorim [ensidia.com] (23:33 CET)
[.] Mimiron
[.] General Vezax
[.] Yogg-Saron
[.] Algalon

Jag tror du glömmer att Ensidia är världens bästa guild och har raidat dessa bossar på test-servern i flera veckor. Det gör att de kan taktikerna redan. Till skillnad från oss vanliga dödliga som måste lära oss alla taktiker allt eftersom vi kommer till bossarna.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av conthox:

Så, en nyhet om en WoW patch, men inte en nyhet när LotRO-patchen kom...

Är det [n=31914 den här LotRO-nyheten] som vi inte har skrivit?

Typ 3 veckor innan den kommer ut och på releasen så hörs det inte ett skvatt... Andra spel hade fått både en "snart så kommer det"- och en "nu har det kommit"-nyhet.

No offence, men vänta hellre till release för alla spel än att bara göra en kort notis för vissa. Om det omotiverat blir mer för en del spel och mindre för andra så känns det obalanserat och orättvist.

(Jag vet att ni självklart skriver mer om populärare spel, då det är fler spelare som är intresserade av dem, men ni hajjar...)

Bra jobb i övrigt, mkt bra spelsajt. (Med undantag för slapptaskarna Sarge & Serge som verkar ha drabbats av en allvarlig form av Narkolepsi )


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

12
Skriv svar