Två nya Stalker-avslöjanden

Robot
Medlem
Två nya Stalker-avslöjanden

STALKER förtjänade GotY 2007 imo. Så länge det blir ens i närheten lika bra som SoC så är det GotY.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Stalker 2. ETA 2020?

Medlem

Läste detta förra veckan, det är årets trevligaste nyhet!


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

Trevliga nyheter! Har alltid gillat atmosfären i STALKER.


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Jäkligt schysst, hoppas dock det är mer stabilt och genomarbetat denna gången;)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Coolt. Såg nåt rykte om ett nytt Stalker på nån rysk sida för ett tag sen.

Medlem

Det som gör STALKER är ju moddarna, sitter just nu å spelar på ett modpack som är på 5gb, å det är lätt det bästa fps jag någonsin spelat

http://www.gsc-game.com/index.php?t=community&s=forums&s_game...

Supermod Pack version 2.3 Series på Mod Downloads om någon är intreserad.

Medlem

Shit, vad grymt det är, såg denna nyhet på http://stalker.filefront.com/
Bästa sidan för moddar, dock har de inte Supermod Pack 2.3.

Medlem

Själv lirar jag med Oblivion Lost 2.2, gillar den men saknar fortfarande vettig AI på friendly NPC's bland annat...

Medlem

Tack förresten Niotumsspik för SmP 2.3 länk, hade inte hört om den modden förut trots att jag är ett S.T.A.L.K.E.R. fan. Har länge viljat haft OL 2.2.2 + Atlas spawn menu mod ihop.

Medlem

Moddar? Pfft, riktiga stalkers spelar utan sådana.


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

är fan inte samma spel utan alla trevliga moddar if u ask me..

Inaktiv

Ja man får ju lite lätta rysningar.


signatur
Medlem

Man kan väl alltid hoppas på ett större spel och mindre buggar, tvecksamt dock.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

är fan inte samma spel utan alla trevliga moddar if u ask me..

Ne vanilla stalker är ju sådär, det e ju moddarna som gör det

Medlem

Första Stalker var så förbannat tråkigt! Usch! Spelade igenom till 50% sen orkade jag inte med spelet! En av dom tråkigaste spelen jag spelat någonsin.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Härligt! Men jag tror inte utvecklarna skulle bli så glada om de visste att kallas för ryssar. GSC kommer ju faktiskt från ukraina!


signatur

Can't blame the stone for being cold

Medlem

Hurra hurra


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av Niotumsspik:

Det som gör STALKER är ju moddarna, sitter just nu å spelar på ett modpack som är på 5gb, å det är lätt det bästa fps jag någonsin spelat

http://www.gsc-game.com/index.php?t=community&s=forums&s_game...

Supermod Pack version 2.3 Series på Mod Downloads om någon är intreserad.

5gb?? måste testas.

jag håller med att vanilla är sisådär, samma med te.x Oblivion och Fallout3, man missar så mycket om man inte lägger ner lite tid på att modda spelen!


signatur
Inaktiv

Både Stalker och Clear Sky måste vara de två mest bug fyllda spel som någonsin släppts, visst är dom roliga att spela men inte innan X antal patchar och några mods installerade. Kanske till nästa titel så har dom listat ut vad begreppet "beta testa" betyder. Hade varit gutt om dom skapat ett Stalker som innehöll allt som lovades från första början.

mevoki:
Så rätt så! Skyller på tillfälligt hjärnsläpp att jag kallade GSC för ryssar. Det hade de nog inte blivit så glada över, som sagt. Tack för att du är uppmärksam!

Medlem

Ge mig mindre begränsad karta och bilar, det skulle vara underbart. Vet att det finns mods med bilar och så men den fungerar ju inte riktigt som världen är nu.

Medlem

För att totalt sett i princip ha misslyckats med första STALKER så satsar de rätt hårt på det varunamnet


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

För att totalt sett i princip ha misslyckats med första STALKER så satsar de rätt hårt på det varunamnet

Även fast de "misslyckades" med det så blev det ändå ett väldigt bra spel som blev ganska populärt. Om de lyckas sälja ett "misslyckat" spel så måste ju någonting locka spelarna.

Världen lockade mig i alla fall, fast då är jag en post-apokalyps/"world gone to shit"-fanatiker.
Bara att få mer utav den världen är bra grunder nog för mig att köpa en kopia av STALKER 2 när det nu än kan tänkas anlända.

Inaktiv

Stalker har potentialen att bli ett utav dem absolut bästa spelen. Någonsin. Tyvärr så får det en jävla massa minus pga den dåliga utvecklingen av spelet. Det känns liksom inte riktigt äkta. Sätt några riktigt duktiga grafikutvecklare på det, varför inte CryEngine? Men behåll vanliga teamet så dem gör det exakt som det redan är bara att det är mycket mycket bättre grafik och mer känsla.

Då skulle det ha fått 11 brödrostar av 10 möjliga imo.

1
Skriv svar