Senaste nytt om Assassin's Creed 2

Robot
Medlem
Senaste nytt om Assassin's Creed 2

Underbart, fy fan vad jag längtar efter detta spel. Känns som det ända spel som är under utveckling som verkar bli riktigt bra.

Saxar en annans kommentar från en annan sida:

Citat:

Cut the crappy sci-fi subplot, don't base the game around formulaic achievements, get some inspiration from Hitman.

Allvarligt, ge fan i sidouppdragen.

Medlem

Sidouppdragen är ju så sjukt repetiva. Vore bra om dom kunde göra nåt åt dom istället.

Medlem

Undrar om de kommer göra huvuduppdragen bättre, annars är jag ointresserad. (Är jag ändå ioförsig- Det är ju Ubisoft.

Medlem

spelet var väldigt samma sak om och om igen. men det var trevligt.

Inaktiv

Om dom har tagit åt sej kritiken som ettan fick och åtgärdat dem (enformigheten bl.a), så kommer detta att bli ett underbart spel.

Medlem

Kan bli riktigt bra det här


signatur
Medlem

Seriöst har ju spel såsom pacman och tetris mer variation än Assassins creed Kanske om man inte försökt klara alla sidouppdrag...

Medlem

Ja ettan var ju bra och tvåan verkar ju bli dubbelt så bra!

Medlem

Man kan köpa spelet bara för att Jade Raymond är så snygg


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Huh? Läste jag inte här nånstans att AC2 skulle utspela sig under den franska revolutionen? Eller har jag tittat för djupt i Colaflaskan igen...

Inaktiv

Kan knappt bärga mig:D

Något att se fram emot:)


signatur

"Bättre sent än aldrig"

REHUAAA!!! Assassins Creed 2 Blir bästa spelet någonsin *BEEP* *BEEP*


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Ser otroligt mycket fram emot tvåan, ettan var ett av de bästa spel som jag någonsin har spelat. Sidouppdragen låter som skitbra idé, ett sätt att ge spelet lite mer varierat än ettan.
Ska bli kul att få stryka runt i Florens och Venedig!!

Medlem

Ingen Altair?? FUCK THIS!!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Så det är en ny story? Då är ettan helt meningslös.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

hatar cliff hangers, vilket assassin creed gav. Dock om man ser ifrån dom dåliga sido uppdragen och bara tittar på vad som åstadkommits så är spelet jävligt bra. Städerna är enorma och animationerna fantastiska. Dock som sagt blir det enda gammalt fort pga av dålig variation.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Ettan var helt ointressant. Jag är inte den som brukar avbryta mitt spelande mitt i ett spel, men i Assassin's Creed fall orkade jag bara inte mer. Allting kändes så fruktansvärt ytligt och oengagerat. Handlingen var sub-par och gameplay:et kändes som en enda stor upprepning. Nej... Tvåan måste göra under för att väcka mitt intresse.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Kommer säkert suga nåt så enormt. Det räcker inte med att ett spel ser bra ut det ska var fängslande också.


signatur
Medlem

Jag gillade ettan och ser fram emot denna uppföljaren. Klart storyn från ettan funkar att fortsätta på utan problem. Gillade storyn. Det var det som fick mig att spela vidare, trots vissa enformiga moment. Men jag blev snabbt bra på dessa, så det tog inte så lång tid att klara ^^

De kan ju bara göra det bättre känns det som
Den som lever får se.


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Alltså om ni har varvat ettan och läst lite på hemsidor och wikipedia så i slutet av ettan så drog dem fram en karta med alla massa punker i världen där det fanns "prickar" och det är där dem resterande artifacterna skulle vara.
trodde från början att det skulle vara en annan plats och tidsålder.

Medlem

De verkar ha tagit åt sig av kritiken som de har fått efter 1:an.
Underbart att den nya karaktären kan simma !

Medlem

Det känns som att storyn kan bli intressant även fast vi inte för följa Alair. Har Desmond förfäder i Italien också? Vem vet
Jag längtar oerhört mycket efter 2an. Tyckte 1an var top notch även fast det var hyggligt enformigt


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Varför ser karaktären man spelar likadan ut som Altair från första spelet trots att det är ca 300 års skillnad mellan spelen?

Jag stör mig på konstiga detaljer

Inaktiv

det hade varit kul om AC2 skulle vara en blandning mellan AC och theif spelen (då tänker jag mig att theif delen ska vara sidouppdrag)

Medlem
Skrivet av rednalexia:

det hade varit kul om AC2 skulle vara en blandning mellan AC och theif spelen (då tänker jag mig att theif delen ska vara sidouppdrag)

hehe, jag älskade att smyga runt i Thief 2 och plundra stället på allt som inte krävde kofot för att bändas loss

Medlem
Skrivet av njal:

Varför ser karaktären man spelar likadan ut som Altair från första spelet trots att det är ca 300 års skillnad mellan spelen?

Jag stör mig på konstiga detaljer

Det lönar sig att läsa all text också.

(Bilden kommer från originalspelet)


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

spelade faktiskt färdigt ettan idag och kan säga att jag ser fram emot detta riktigt mycket

12
Skriv svar