Braid släppt till dator

Medlem

Buy it now!!! Tog alla stjärnor (gömda collecibles) idag. Hur många har ni hittat?


signatur

Min mamma säger att jag är bra på Guitar Hero.

Medlem

Äntligen! Fast just nu har jag alternativet att spela det på rumskamratens xbox, så vet inte om det blir ett köp. Ska testa demot och se om det känns lika nice med kontrollerna på PC som på xbox så blir det att välja utifrån det.

Medlem

Kul att pc-spelarna även får chansen till detta spel. Tyckte det var värt pengarna men då jag fick ihop alla pussel på ett par kvällar kändes det kort. Kort men helt klart härlig upplevelse rakt igenom.

Mitt råd är väl att man kanske bör testa demot, antingen blir man tagen av det eller inte.

Bra så långt in. En del kluriga problem och lysande presentation. Jag förstår hypen.

Medlem

*host* överhypat *fis*

Medlem

(citat)
Jo *host* det är ju _verkligen_ första gången man kan kontrollera tiden och göra om saker i ett spel.
Överskattad plattformsskit...

lol, jag säger överskattade FPS-spel som bara sprutar ut, dom är likadana allihopa.
Alltid kul med något nytt och mysigt spel dom detta

Medlem
Skrivet av xXMarcusXx:

Buy it now!!! Tog alla stjärnor (gömda collecibles) idag. Hur många har ni hittat?

Jag har bara hittat tre än så länge. Det är helt sjukt svårt att hitta vissa, haha! Den som tar flera timmar att komma åt är nice


signatur

Murphy's lag är min ofrivilliga livsfilosofi.

Inaktiv

Har det till min Xbox 360 redan så

Är skit grymt

Medlem

Köpte det i morse och har spelat en liten stund. Den uppfattning jag fick av demot står fast: bra stämning, vacker grafik, härlig musik och bra hjärngymnastik.

Någon som vet om man kan hitta dessa stjärnor i PC versionen också? Tror jag vet var en finns men kommer inte åt den. Kan man inte plocka dom i PC versionen så kan jag sluta slösa tid på det.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Är skit grymt

Det beror väl lite på. Det finns 2+ olika möjligheter (eller egentligen fler, men vi nöjer oss med 2+ för att hålla det relativt enkelt):

Om "grymt" i detta fall innebär "häftigt, coolt" så är skit grymt om man t.ex är koprofil. Annars är det nog inte så grymt. (= 2 möjligheter)

Om ordet syftar på sin ursprungliga mening, med betydelse likt engelskans "cruel", så vet jag inte vad jag ska säga om saken. Det känns inte som om man kan använda ett sånt adjektiv om avföring. Men jag kanske har fel? (= 1 möjlighet.. eller nåt?)

Nåja, hoppas du har fått svar på din fråga.

Tips: http://www.skrivihop.nu/exempel/


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Tomas, du gör mig galen med ditt "släppt till dator". Snear varje gång!!!

Medlem
Skrivet av Jaglavak:

Köpte det i morse och har spelat en liten stund. Den uppfattning jag fick av demot står fast: bra stämning, vacker grafik, härlig musik och bra hjärngymnastik.

Någon som vet om man kan hitta dessa stjärnor i PC versionen också? Tror jag vet var en finns men kommer inte åt den. Kan man inte plocka dom i PC versionen så kan jag sluta slösa tid på det.

Ja, jag har bara PC-versionen och där har jag som sagt hittat tre hittills.


signatur

Murphy's lag är min ofrivilliga livsfilosofi.

Medlem
Skrivet av Malignant:
Skrivet av Jaglavak:

Köpte det i morse och har spelat en liten stund. Den uppfattning jag fick av demot står fast: bra stämning, vacker grafik, härlig musik och bra hjärngymnastik.

Någon som vet om man kan hitta dessa stjärnor i PC versionen också? Tror jag vet var en finns men kommer inte åt den. Kan man inte plocka dom i PC versionen så kan jag sluta slösa tid på det.

Ja, jag har bara PC-versionen och där har jag som sagt hittat tre hittills.

Tackar för det. Bara på med tänkarmössan igen då.

Klarade det precis, bästa plattformaren jag spelat på mycket länge - man måste verkligen kränga hjärnan ut och in för de svårare pusslen. Värt varenda krona av de jag betalade.

12
Skriv svar