Wii Sports Resort får släppdatum

Robot
Medlem
Wii Sports Resort får släppdatum

Fattar inte hur någon Wiiägare skulle kunna missa Wii Sports. Med tanke på att man får med det när man köper det.


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Medlem

Det är ju det som är så dumt, Sc00pii. Men MotionPlus blir grejen. Ser ut som att svärdhuggande äntligen blir det det alltid skulle vara. E bara sur över att de hade så bråttom med alla Star Wars spel - alla visste ju att det här skulle komma :/


signatur

Dr Tom
[]#####||(
===================================

Medlem

skaffa DoAX2^^ haha


signatur

Min mamma säger att jag är bra på Guitar Hero.

Medlem
Skrivet av xXMarcusXx:

skaffa DoAX2^^ haha

Nej då, dom göra detta som Xtreme fast med lättklädda Miis istället. Hade varit lätt episkt.

Medlem
Skrivet av Sc00pii:

Fattar inte hur någon Wiiägare skulle kunna missa Wii Sports. Med tanke på att man får med det när man köper det.

En liten fotnot bara...
I Japan ingår ej Wii Sports med Wii.

Medlem
Skrivet av Voultner:
Skrivet av xXMarcusXx:

skaffa DoAX2^^ haha

Nej då, dom göra detta som Xtreme fast med lättklädda Miis istället. Hade varit lätt episkt.

haha ja, lätt


signatur

Min mamma säger att jag är bra på Guitar Hero.

Medlem

Frågan är ju dock vad fler MotionPlus kommer att kosta att köpa till, för man spelar ju inte Wii Sports ensam. Och vad kommer spelet att kosta om man får både spel och tillbehör i ett paket? Hur många andra utvecklare kommer att satsa på stöd för MotionPlus innan de ser hur tillberhöret säljer? Är tveksam till detta men hoppas på det bästa.

/ LordDaimos

Medlem

Tycker fortfarande att "Wii Sports är världens bäst säljande spel" är så tolalt missvisande, för ska man räkna som dem gör så borde MS Röj vinna med hästlängder. Lätt det finns fler än 10 miljoner sålda Windows licenser.

1
Skriv svar