Shadow of the Colossus blir film

Inaktiv

Kan bli intressant, har aldrig spelat spelet eller hört talas om det men titeln låter cool


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av Tpiom:

Kan bli intressant, har aldrig spelat spelet eller hört talas om det men titeln låter cool

Woot!! Hur kan du missat detta? Bakläxa! Det är ju ett av tidernas bästa spel.

Medlem

"Hollywood-produktion"
Redan där förstördes konceptet totalt.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Skrivet av LordDaimos:
Skrivet av morfin91:

alltså jag har inte selat spelet men sett gameplay och läst om det.
det värkar inte kul att spela men det värkar som en bra story och personligen tror jag att det kan bli bettre som film en spel

Jag köpte en PS2a just för att jag ville spela detta spel (och Bully, icke att förglömma) efter att ha sett trailers och läst om det och tyckte det verkade hur grymmt som helst. Efter att ha dödat tre eller fyra av kolosserna så började det kännas otroligt enformigt. Visst, det är verkligen mäktigt att möta dem och det kräver rätt mycket finess att sänka dem men jag saknar ändå lite mer substans i spelet och lite mer folk i världen (så långt som jag tog mig så var det helt öde förutom en själv, templet man utgår ifrån och kolosserna).

/ LordDaimos

Du missade ju hela poängen med spelet... Spelet är öde, de har gjort allt för att du ska känna dig ensam, den enda vännen du har är din häst. Utan den tar du dig inte någonstans.
Spela spelet till slutet säger jag bara.

12
Skriv svar