Gameplay från Bioshock 2 uppvisat

Inaktiv

det verkar vara skitbra!!! har bioshock 1 men när kommer 2an ut??:up:

Medlem

Detta är äkta kärlek :heart:


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

S_Z
Medlem
Skrivet av showerguy:

Håller med några. Börjar se ut som HaloShock. Zombies som hoppar runt och skit!

Vet inte vad folk menar med "HaloShock" men "zombies som hoppa runt" är ju inget nytt. Spider splicers gjorde ju det i ettan också.

Själv hoppas jag bara de satsat mycket på det som gjorde första spelet så otroligt bra, storyn och den härliga atmosfären.

Ser att några nämner "monster". Har jag missat något? Inte sett/läst några tecken på att man skall slåss mot monster så det hoppas jag inte stämmer.

Medlem
Skrivet av S_Z:
Skrivet av showerguy:

Håller med några. Börjar se ut som HaloShock. Zombies som hoppar runt och skit!

Vet inte vad folk menar med "HaloShock" men "zombies som hoppa runt" är ju inget nytt. Spider splicers gjorde ju det i ettan också.

Själv hoppas jag bara de satsat mycket på det som gjorde första spelet så otroligt bra, storyn och den härliga atmosfären.

Ser att några nämner "monster". Har jag missat något? Inte sett/läst några tecken på att man skall slåss mot monster så det hoppas jag inte stämmer.

att det liknar "HaloShock" har nog att göra med att det A, verkar vara mer fokus på action - B, Borrattacken ser exakt ut som svärd attacken i Halo och C - Dual Wield, vilket det var mycket ståhej över i Halo 2.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Hm... är lite skeptisk till detta. Vi får se hur det blir.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

http://www.gametrailers.com/player/47818.html

Samma film igen men med lite förklaringar.

Medlem

Inget ljud från skorna på big-daddyn var det första som slog mig... men det är ju inte klart ännu...

Jag har collectors edition stående här hemma men har inte orkat mig igenom det, blev för upprepande att göra de där pipe-dreams hacken hela tiden.

12
Skriv svar