id Software anno 1993

Medlem
Skrivet av Crawller:

Nerd coolt

Kul om någon från framtiden kom med en gamer dator och spelade crysis bredvid deras Doom
knäckande.

Doom > Crysis
Nuff said

Medlem
Skrivet av IceMan:

jag blev så sugen på doom, att jag slängde in DOOM Collector's Edition.
Men jag har ingen musik dock ljud, nån som vet vad göra uppskattas..

ta wad filerna från spelen och lägg in dom i doom95 så tror jag det ska funka utan problem

doom 95 demo kan du hitta på nätet


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

underbart att se, speciellt hur de reagerade på allt i Doom, var precis samma känsla man själv hade när man såg det för första gången!


signatur

Before you criticize someone, walk a mile in their shoes. That way, if the person gets angry, you'll be a mile away, and have their shoes.

Medlem
Skrivet av Crawller:

Nerd coolt

Kul om någon från framtiden kom med en gamer dator och spelade crysis bredvid deras Doom
knäckande.

Lollade kraftigt till ditt inlägg... så sant...

Men ontopic, vilken skön film... Total nostalgi tripp. De flesta på den här sidan var inte ens födda då, eller visste inte hur man säger pappa lr mamma på vuxenspråk(svenska)? Näe fan det var tider det... nu gnäller alla om grafik bla bla bla... fan då var det kul som gällde... Nu det enda man hör är typ, "äh fan vilket skitspel man kan ju inte ens ha nån AA på"", eller "Äh vad dåligt, spelet ser ju inte alls ut som på trailern"?? Hallå... fun... its about fun...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

1993? dom flesta av absolut födda då kan jag uppmuntra dig med


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av bondmaster:
Skrivet av IceMan:

jag blev så sugen på doom, att jag slängde in DOOM Collector's Edition.
Men jag har ingen musik dock ljud, nån som vet vad göra uppskattas..

ta wad filerna från spelen och lägg in dom i doom95 så tror jag det ska funka utan problem

doom 95 demo kan du hitta på nätet

Man använder en ny klient, t ex zDoom, som är anpassad för ny hård- och mjukvara.

Skrivet av Crawller:

Nerd coolt

Kul om någon från framtiden kom med en gamer dator och spelade crysis bredvid deras Doom
knäckande.

Crysis må ha något på Doom 3 - men inte på Doom 1 och 2. Det skulle så klart aldrig heller komma någon "internt" filmad grej från Crysis 15 år senare heller...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

12
Skriv svar