Fight Night Round 4-trailer

Robot
Medlem
Fight Night Round 4-trailer

Ser nice ut, Plockade själv upp Fight Night Round 3 nyss, skall bli riktigt skoj!

Medlem

wow, ser riktigt nice ut. älskar fight till till ps2. givet köp

Medlem

Älskade 3an, skönt att man kan slå snabbare, kändes allt för degigt om du inte körde titelmatch eller dylikt, ingen spänning!


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Medlem

Har aldrig spelat ett fight night round spel tidigare, hoppas det kommer ett demo då så man får testa.

Medlem

Ruggigt bra grafik. Har aldrig varit ett fan av boxningsspel men det här såg faktiskt lovande ut.

Medlem

Även om trean var ett bra spel, så var det en hel del moment som gjorde att det kändes väldigt... icke-boxning, eller vad man ska säga. Just närheten och farten saknades, vilket ser ut att vara fixat till en viss mån i den här upplagan. Är inte helt omöjligt att det blir ett köp en lite längre fram på året.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Ooooh, kärlek! <3
Ge mig!


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem

ge mig FN3 e skitskoj när man lirar me polare

Medlem

ser onekligen AWESOME ut!

Medlem

ge oss demo nu

3an var en av anledningar (samt Guitar Hero) till att jag köpte min 360. Var länge sedan jag fick några "Wow!" vibbar av spel, men 3an är verkligen stabilt bra (även om det har sina problem också - men inget utom jag är perfekt ju)

MFZ
Medlem

ok, låt dom göra en mma-titel härnäst... imho är boxning en döende sport.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

3an var kul få se om man ger 4an en chans när det kommer

Medlem

hoppas der är mycket närgångna kameror (för effekternas skull dvs) såg riktigt häftigt ut, men om det går för snabb o långt iväg ser man ju inte allt de coola

Medlem

Föregångarna äger så det här måste också äga det är så skönt gameplay.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

fattar inte hur folk kan tycka 3an var bra, jag tycker det var uselt, kontrolerna var ju fubar å ovan på det sjuka laddningstider.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av rolle90:

fattar inte hur folk kan tycka 3an var bra, jag tycker det var uselt, kontrolerna var ju fubar å ovan på det sjuka laddningstider.

Installera på hårddisken så går det betydligt snabbare att ladda i FNR3...

Medlem

Sheikh Plisken: Du har tydligen missat att UFC Undisputet släpps nu i maj?? :S


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av rolle90:

fattar inte hur folk kan tycka 3an var bra, jag tycker det var uselt, kontrolerna var ju fubar å ovan på det sjuka laddningstider.

Prova ändra till knapp-kontrollerna. IMO de bästa kontrollerna i ett fightingspel någonsin. Men då har jag lite svårt för "tryck A-A-B-B-up-up-X för att slå".

Medlem

Ser riktigt bra ut men det blir nog inget köp för mig.


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

1
Skriv svar