Wipeout HD patchades igår

Robot
Medlem
Wipeout HD patchades igår

spelar folk detta? är de bra? värt ett köp till ps3n som skall inhandlas innom snar framtid?

Medlem

Älskar verkligen detta spel. Eller i alla fall ett spelmoment som heter Zone. Kan inte få nog utav att köra med min Harimau på anulpha pass ^^


signatur

Everyday I worry all day

Medlem

Sist jag spelade online var jag den enda i lobbyn, på en helg. Undrar om detta drar igång onlinet igen...

Medlem
Skrivet av Nerini:

Sist jag spelade online var jag den enda i lobbyn, på en helg. Undrar om detta drar igång onlinet igen...

Har oxå vart själv i lobbyn de flesta gångerna den senaste tiden, sist jag lira online fann jag 2 japsare o spela mot iaf. Man kan ju hoppas att de drar fler folk nu med rankingen, lite fler banor att köpa till hade nog gjort susen oxå. Eller varför inte spelläget eliminator eller vad det heter från pulse, det hade vart riktigt kul o köra online.

Inaktiv

Verkar ganska coolt=) men synd att mitt internet krånglar till PS3=(

Medlem

Det är ett riktigt bra spel, värt varenda krona. Multiplayer har jag dock inte testat.

Medlem

Jag har detta spel. Tyvärr så är jag för dålig på kontollerna för att tycka att det är kul. Jag är van att köra med ratt till min PC. Vet man att kontrollerna inte är ett problem så är det säkert ett guldspel.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Fenomenalt roligt spel!, ranking systemet som nu kom är hett efterlängtat

Medlem

spelet är riktigt skojigt att spela med andra ord vidrigt snyggt är det också

Medlem

Grymt bra spel!
Var otroligt nöjd med köpet som gammalt wipeout fan och hade riktigt kul med att nöta det tills man fått guld i allt:)

Vore skoj om de drog igång onlinebiten hoppas detta hjälper

Inaktiv

Coolt som fan! 8)

Medlem

Med tanke på priset, 165:- om jag minns rätt, innehållet och spelbarheten så är detta spel galet bra.
Hoppas dom släpper dlc med fler banor vartefter, gärna remakes av gamla klassiker.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av Tassel:

Med tanke på priset, 165:- om jag minns rätt, innehållet och spelbarheten så är detta spel galet bra.
Hoppas dom släpper dlc med fler banor vartefter, gärna remakes av gamla klassiker.

Tror PS-Store sänkt priset på spelet nu i torsdags
dom firar 2 år o hade lite erbjudande


signatur

Konsol is tha shite, pc naah crap

1
Skriv svar