MadWorld blir serie "om fansen vill"

Robot
Medlem
MadWorld blir serie "om fansen vill"

Serietidning skulle passa!

Inaktiv

Bläää Det e ju på Wii

Medlem
Skrivet av Al3x92:

Bläää Det e ju på Wii

Du lyckas alltid bra med dina kommentarer.
Ja det är på Wii, det är det köttigaste spelet jag har spelat på länge men dock inte värt att införskaffa för min del ändå.
Men kan vi snälla skita i fanboifundamentalismen någon gång? Särskilt när detta bara berör folk som har spelat spelet, dvs ett fan. Sjukt onödig kommentar.

För övrigt så har jag svårt för att se varför detta inte skulle bli WWE all over again.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Som en anim film skulle det nog passa. Tycker dock att det är onödigt blodigt och våldsamnt. Men wii behövde väl 1 title med blod förutom alla familje gulliga barn spel.

Mellan brorsan som är 34år gillade spelet men tycker att det blir lite enoformigt. Och min yngsta bror som är 19år spela typ 30min och sålde det igen.

Skrivet av 3degs:

Som en anim film skulle det nog passa. Tycker dock att det är onödigt blodigt och våldsamnt. Men wii behövde väl 1 title med blod förutom alla familje gulliga barn spel.

Mellan brorsan som är 34år gillade spelet men tycker att det blir lite enoformigt. Och min yngsta bror som är 19år spela typ 30min och sålde det igen.

Sålde?


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem
Skrivet av The flying Meatball:
Skrivet av 3degs:

Som en anim film skulle det nog passa. Tycker dock att det är onödigt blodigt och våldsamnt. Men wii behövde väl 1 title med blod förutom alla familje gulliga barn spel.

Mellan brorsan som är 34år gillade spelet men tycker att det blir lite enoformigt. Och min yngsta bror som är 19år spela typ 30min och sålde det igen.

Sålde?

Menade att han bytte in det i spelbutiken som byter och sälger beg spel.

Villket fall som hellst spelet är nog roligt för vissa men dock tror jag inte skaran är så stor på wii fronten. Själv tycker jag det är roligt att nintendo vågar satsa på denna typ av spel.

Medlem

Verkar lite intressant blir nog att köpa och prova när det gått ner i pris lite. Bra nyheter för folket som gillar spelet. Och Al3x92 för tusan kan du annat än att klaga?

Medlem

OMG ROFL COPTER EPIC EXPLOSION ROCK OF WIN

Inaktiv

Bra att wii har fått ett sådant spel

Medlem

Madworld är riktigt grymt! Lite enformigt, men känns som ett gammalt NES-spel nästan. Det folk inte vet är att man ska ställa in sin Wii i 576i-läget (50hz), flyter så mycket bättre och blir lite skarpare.

Ontopic : Madworld skulle verkligen passa som en serie, inget jag skulle köpa dock.

1
Skriv svar