De mest populära iPhone-spelen

Robot
De mest populära iPhone-spelen
Medlem
De mest populära iPhone-spelen

Inga av dessa spel är ju bra...tacka vet jag: Flick fishing, iShot, WordJong, Blocked och Contraption...för att bara nämns några bra iPhonespel!
JAF65

Medlem

Tacka vet jag Crayon Physics Deluxe:

http://www.youtube.com/watch?v=4fjGcQBXFR8


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Tycker detta var en mycket underlig lista, jag som tycker jag har ganska bra koll på spelen har inte hört talas om vissa av dessa. Tap Tap Revenge är väl även en utav de äldre spelen.

Jag är förvånad över att Fieldrunners inte är med som är en utav dom mest populära spelen och som även vann pris för bästa iPhone spelet på Indie Game Dev Festival.
Även Zen bound vann pris för bästa spel.

Tiki Towers och Sway är ju mycket omtalade också! Och inga av dessa spelen var med på deras lista.. mycket underligt.

Medlem

Bara för att ett spel är mest nedladdat innebär ju inte att det är bra.


signatur
Medlem

det är ju bara de spelen som var tidigast på iphonen. Själv älskar jag Tiki Towers och Flight Control!

ptr
Medlem
Skrivet av Tjocksteffe:

det är ju bara de spelen som var tidigast på iphonen. Själv älskar jag Tiki Towers och Flight Control!

Precis! en omgång flight control varje gång man går på muggen är ju given

Medlem

Jag äger en iPhone men jag har inte hittat något roligt spel än. Något RPG i 'snes-style' hade varit kul att lira.

Medlem

iMob är ju det roligaste och mest långvariga spelet till iPhone/iTouch som dessutom är gratis

(179-782-057)

Medlem
Skrivet av MB?:

iMob är ju det roligaste och mest långvariga spelet till iPhone/iTouch som dessutom är gratis

(179-782-057)

iMob suxar jö´h... iMaffia e fett pwn

1
Skriv svar