Mer om nästa Fable 2-DLC

Robot
Inaktiv
Mer om nästa Fable 2-DLC

spelet blev en stor besvikelse...


signatur

There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.??

Medlem

Jaså blev det verkligen det?

Det sa man om ettan också men jag gillar ettan SKARPT! Har inte provat tvåan själv.

Medlem

Spelet var bra men det var liksom exakt samma som första spelet ju inga större förbättringar.


signatur

I got a Goldenshower.

KoP
Medlem
Skrivet av Cedric:

Jaså blev det verkligen det?

Det sa man om ettan också men jag gillar ettan SKARPT! Har inte provat tvåan själv.

Det får stå för honom och hans personliga smak. Själv älskar jag Fable 2. Och gillade du ettan så är det ju inte helt omöjligt att du skulle gilla tvåan.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Spelet var bra men det var liksom exakt samma som första spelet ju inga större förbättringar.

Är du hög?

Spelet innehåller grunden från ettan men en jäkla massa grejer har ändrats, till det sämre för det mesta iofs.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

efter att ha råspelat oblivion så känner man sig extremt instängd i detta spelet, friheten är A och O i rollspel imo.


signatur

There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.??

Medlem

Tycker Fable 1 va sjukt bra. Tyckte tvåan tog ettan, och gjorde de dåliga delarna bättre. Fortfarande rätt mycket mer jag ville se i spelet, men Fable två var ju ändå riktigt bra.
Storyn i ettan tyckte jag va bättre, men tvåans smågrejer med jobb och fastigheter och sånt var ju förbättrat i tvåan. Inte ett 5/5 spel, men verkligen ett 4/5.

Medlem

Trevligt......hoppas jag kan slösa mina 433 miljoner guld på nåt då det börjar bli löjligt mycket.

Medlem

Jag tyckte det va rätt kul, fast ni är ju pr0's ajustja.

Medlem

Hur coolt vore det inte om de släppte ett "See the future"-uppdrag gratis, och så var "framtiden" man fick se lite klipp ur ett kommande DLC-paket som man måste betala för?

Fatta sjyst PR.

Medlem

gillade fable men kommer nog inte att köpa detta. främst för att det andra tillägget var helt värdelöst.

Inaktiv

För kort spel, dåligt slut.

Jag vill ha flera utmaningar, möta flera monster.

1
Skriv svar