MS: 2,5 miljarder achievements upplåsta

Robot
MS: 2,5 miljarder achievements upplåsta
MS: 2,5 miljarder achievements upplåsta

De skullen säkert tjäna ännu mer på sålda spel OM man kunde låsa upp MS points med achievments.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

"De skullen säkert tjäna ännu mer på sålda spel OM man kunde låsa upp MS points med achievments."

fan de skulle va najs eller om man kunde köpa live guld kort inte för att de är så dyrt me live ett år men ändå!

Inaktiv

nästan 2000 Gs nu.

Jag skäms nästan för att det är så lite men men.

Medlem

Det är alltid kul att samla Nolife poäng! Vet ju hur det är i WoW

Det är ett smart sätt att få folk indragna i träsket.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

19869 gamerscore nu och jag älskar att obsessa över achievements. =P


signatur
Medlem

Ligger på en 11,240 :), ovanligt skoj med achievements på 360.

Medlem

Snart nått 10000-stecket, bara 50 poäng kvar eller ngt.

Medlem

Är snart vid 8000,,Brorsan min som är hardcore ligger strax över 84 000

Medlem

Ingen aning, bryr mig inte heller direkt. 1200 kanske?

Medlem

Tjugofemtusentrettiosex gamerscore. Jag tycker att achievements förhöjer spelupplevelsen och ger spelen något mer att kämpa för även fast storyn är slut. Aldrig lidit mig igenom skit för att ta en achievement, de har bara förlängt nöjet.
Att grinda achievements i splitscreen co-op med en polare och några bärs är bland det roligaste jag gjort i spelväg.

Medlem

Jo man jagar achievements också, har fått ihop 16000 poäng på mitt nya 360 konto som är knappt ett år gammalt.

På det gammla som man gav bort hade man 10000 poäng på.

Och jo det gör helt klart så att man verkligen vill lira igenom ett spel grundligt.

Undra vem som har mest i Gamerscore tro och hur mycket han har.

Medlem

Det är as skoj och hunta ju!
Har 4750 gamerscore eller något sånt:)


signatur

Wai

Medlem

Ojoj har man alla dem så tror jag man spelar för mycket...


signatur
Medlem

[http://360voice.gamerdna.com/]
Rolig sida om man gillar achievements.

Medlem

Visst är det kul att låsa upp när man spelar. Men har jag klarat av spelet, så brukar det oftast sjunka som en sten när det gäller intresse att spela det igen. Så det blir oftast inte fler achivements efter man klarat spelet.

Medlem

Gör för sjuttan dessa achievements till något nyttigt istället. Ja som poäng som man kan köpa bonussaker till spelen för t.ex.

Nu är det bara ett meningslöst e-penis-system. ^^

Medlem

Jag spelar om en del spel bara för att få mer Achievement points och just nu har jag 4467 poäng vilket jag tycker är hyfsat.


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

Coolt, älskar att hunta achievements..

Föresten Fz, på er förstasidas nyhets-feed kan ni inte lägga bilden till nyheterna under själva texten och rubriken. Helt ologiskt att ha bilden först sedan rubrik och text, jag har endå läst eran sida välldigt länge och jag måste fortfarande ställa om hjärnan innan man fattar vilken bild som hör till vilken text. Alternativt flytta iaf rubriken ovanför bilden och sedan texten.

Medlem

Coolt med 2,5 miljarder
Kanske skulle börja jaga achievments, men de tar sån tid


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Roq
Medlem

Personligen älskar jag achivements, och ser dem som en morot till att spela vidare i spel jag redan klarat. Och jag är stolt över det faktum att jag snart bryter 10.000-gränsen. ^^

Inaktiv

2,5 miljarder achievementspoäng?

Låter lite konstigt?

Menar dom poäng? Eller just en achievements i antal?

Tycker det låter lite mycket hehe

Medlem
Skrivet av showerguy:

2,5 miljarder achievementspoäng?

Låter lite konstigt?

Menar dom poäng? Eller just en achievements i antal?

Tycker det låter lite mycket hehe

Det låter rimligt att det är antal achievments.
2.500.000.000 achievements, säg att varje spel snittar på 50 st = 50.000.000 spel.
Anta att snitt antal spel per person är 5st då innebär det 10.000.000 spelare om alla spelare har alla achievments på alla sina spel vilket inte är troligt, säg att man i snitt per spel tar en tredjedel av achievements = 30.000.000 spelare, låter troligt enl. mig

Jobbig läsning...jag vet, men jag älskar att göra dessa typer av uträkningar

Medlem
Skrivet av Exxo:

Gör för sjuttan dessa achievements till något nyttigt istället. Ja som poäng som man kan köpa bonussaker till spelen för t.ex.

Nu är det bara ett meningslöst e-penis-system. ^^

Ungefär som här på FZ då, folk som skriver inlägg bara för att få högre poäng och ny ranking

Medlem

Ligger på 16 901 gamerscore:)

1
Skriv svar