Assassin's Creed 2 - första filmen

Inaktiv
Skrivet av Zelaxe:

Klargörande: Det är INTE en trailer, utan en teaser. Nu var det ur världen så kan alla sluta klaga på den var innehållsfattig.

En teaser ska göra en intresserad av produkten.

Inte bli irriterad och tappa intresse.

Inaktiv

GAh, hatar teasers, men ändå måste jag se dom! Dock diggar jag inte cliff hangers till story, oförlåtligt. Ack nej jag har inte höga förväntningar till Assassins Creed 2


signatur

The definition of insanity?

Medlem

den filmen var ju ganska intetsägande :S


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Inaktiv

... meets the davinci code?


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Inaktiv

mja, att inte folk kan skilja på trailer och teaser, även en spelsite, argh


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Ahhhh KÄFTEN ...2:an kommer äga allt ..ALLT Muahahahaha


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

ge mig! 1 var kul men kunde varit bättre,var lite för mycket av samma, hoppa runt , döda , fly repetera, GRATTIS DU KLARA SPELET:)
men men hoppas att detta blir typ mera "nu tid" så man kan ha pistoler och sånt alltid lika kul smyga runt, kanske nya hitman:O?
vill ha gameplays trailers:P


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Teasers brukar förlora effekten när det gäller uppföljare.
Fungerar bättre med ett nytt spel.

Medlem

ettan var grym, bara de tar och fixar föruppdragen till tvåan så är det ett givet köp.

men jag kan fortfarande inte förstå. hur kan AC kallas repetetivt men inte Prince of Persia?


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Inaktiv
Skrivet av AndyZedd:

Dem måste ha lite att göra spelmakarna då dem nu för tiden knopar ihop något som en 5-åring med sax och lim gör på dagis.
Dem senaste teasers har varit fatalt undermåliga,Säger inget om spelet och det skall enteaser göra, inte en rörlig lite rulle om vad somhelst. hade vi ej fått veta att detta var för Assassins så hade det lika väl kunnat varit en teaser för Ulla bengtssons bokläsarklubb med månadens utvalda bok.

Jag är mållös, du har renderat mig utan ord. Jag mår illa av din totalla avsaknad av vett och IQ. Nu ska jag försöka, sansat och civiliserat försöka rätta ditt ignoranta inlägg trots att jag inte har tid och mot bättre vetande:

Skrivet av AndyZedd:

"Dem måste ha lite att göra spelmakarna då dem nu för tiden knopar ihop något som en 5-åring med sax och lim gör på dagis."

Inte nog med att de kompletterade Lenoardo Da Vinci's målningar på ett trovärdigt sätt, de lade på effekter som du inte kommer att kunna återlikna om du så tog dig 10 år på att göra. Din totala avsaknad av respekt för ett yrke som är otroligt avancerat är hjärnbedövande.

Skrivet av AndyZedd:

Dem senaste teasers har varit fatalt undermåliga,Säger inget om spelet och det skall enteaser göra, inte en rörlig lite rulle om vad somhelst. hade vi ej fått veta att detta var för Assassins så hade det lika väl kunnat varit en teaser för Ulla bengtssons bokläsarklubb med månadens utvalda bok.

Jag tänkte göra ett inlägg om IP (Intellectual Properties; varumärken med innehåll som företag äger t.ex Assassin Creed) men insåg att det är meningslöst att försöka nå fram till dig, därför väljer jag att säga: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, är du korkad? Såg du INGETING av teasern? OKej -- Assassin's creed är ett spel där du spelar en lönnmördare med utfällbar kniv (som de visade i teasern och de antar att du vet sedan tidigare installationer av Assassin's Creed). Sedan kom det en vinge på en anatomisk proportionskarta Da Vinci har tecknat. Du är tammefan dummare än en spann vatten.

Jag blir arg för jag är professionell spelmakare själv och inte för att jag gillar assassin's creed.

Inaktiv

1 var asbra! Men hoppas det inte ar 5 milj mil till varje stad i detta spelet.

Medlem

Spelet har potential men 1:an var kul första timmen sen var resten av spelet ett ekorrhjul samma sak om å om igen....
Och hoppas verkligen att den supersmidiga lönnmördaren kan lära sig att simma till nästa spel, inte bara falla ihop och dö när han nuddar lite vatten.

Medlem

Lite för tidigt att avslöja något mer... därför väntar de säkert till mässor för att visa upp bättre trailers ;)..... MF tricks...

Medlem
Skrivet av Zheri:

Spelet har potential men 1:an var kul första timmen sen var resten av spelet ett ekorrhjul samma sak om å om igen....
Och hoppas verkligen att den supersmidiga lönnmördaren kan lära sig att simma till nästa spel, inte bara falla ihop och dö när han nuddar lite vatten.

2'an kommer du kunna simma i enligt mina källor och en av städerna är venedig.


signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av iramirion:
Skrivet av AndyZedd:

Dem måste ha lite att göra spelmakarna då dem nu för tiden knopar ihop något som en 5-åring med sax och lim gör på dagis.
Dem senaste teasers har varit fatalt undermåliga,Säger inget om spelet och det skall enteaser göra, inte en rörlig lite rulle om vad somhelst. hade vi ej fått veta att detta var för Assassins så hade det lika väl kunnat varit en teaser för Ulla bengtssons bokläsarklubb med månadens utvalda bok.

Jag är mållös, du har renderat mig utan ord. Jag mår illa av din totalla avsaknad av vett och IQ. Nu ska jag försöka, sansat och civiliserat försöka rätta ditt ignoranta inlägg trots att jag inte har tid och mot bättre vetande:

Skrivet av AndyZedd:

"Dem måste ha lite att göra spelmakarna då dem nu för tiden knopar ihop något som en 5-åring med sax och lim gör på dagis."

Inte nog med att de kompletterade Lenoardo Da Vinci's målningar på ett trovärdigt sätt, de lade på effekter som du inte kommer att kunna återlikna om du så tog dig 10 år på att göra. Din totala avsaknad av respekt för ett yrke som är otroligt avancerat är hjärnbedövande.

Skrivet av AndyZedd:

Dem senaste teasers har varit fatalt undermåliga,Säger inget om spelet och det skall enteaser göra, inte en rörlig lite rulle om vad somhelst. hade vi ej fått veta att detta var för Assassins så hade det lika väl kunnat varit en teaser för Ulla bengtssons bokläsarklubb med månadens utvalda bok.

Jag tänkte göra ett inlägg om IP (Intellectual Properties; varumärken med innehåll som företag äger t.ex Assassin Creed) men insåg att det är meningslöst att försöka nå fram till dig, därför väljer jag att säga: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, är du korkad? Såg du INGETING av teasern? OKej -- Assassin's creed är ett spel där du spelar en lönnmördare med utfällbar kniv (som de visade i teasern och de antar att du vet sedan tidigare installationer av Assassin's Creed). Sedan kom det en vinge på en anatomisk proportionskarta Da Vinci har tecknat. Du är tammefan dummare än en spann vatten.

Jag blir arg för jag är professionell spelmakare själv och inte för att jag gillar assassin's creed.

Tack, funderade på att formulera mig på samma sätt men det är inte nödvändigt nu,

AndyZedd IQ fiskmås


signatur

woop woop

Inaktiv
Skrivet av wiki:

mina förväntningar är väldigt låga då det första spelet var något av det mest långtråkiga själlösa lir jag lirat. tekniskt var det väl underbart, men spelmässigt rent jävla SKIT!

+1

Medlem

tycker det är tråkigt när dom gör såna här trailers, då uppskattar jag hellre bara ett pressmeddelande :/

Medlem

Läntar efter 2an :), är inte helt säker på vad dom tänker ta detta med davinci, men jag tror det kan lyckas få detta att smälta ihop bra med 1:ans story.

Medlem

Det tråkiga är att man vet i förväg att det inte kommer i närheten av Thief III, som är det helt klart bästa smygarspelet.

Medlem
Skrivet av wiki:

mina förväntningar är väldigt låga då det första spelet var något av det mest långtråkiga själlösa lir jag lirat. tekniskt var det väl underbart, men spelmässigt rent jävla SKIT!

Kan bara hålla med:up:

Medlem
Skrivet av iramirion:

Du är tammefan dummare än en spann vatten.

En stor eller liten spann?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Teasern har fyllt sitt syfte till 100%. Se bara på denna tråd som vuxit till 50 inlägg...

Inaktiv

Fixa lite mer vapen, mera kläder så köper jag skiten.

Nån som vet om man måste ha klarat ut ettan för att spela tvåan?

Har inte spelat ettan.

Medlem
Skrivet av Angust:

2'an kommer du kunna simma i enligt mina källor och en av städerna är venedig.

"enligt dina källor" haha

Du menar förstås när deras grafiker försa sig om att han jobbade på att försöka få AC hjälten att simma. Något som stod överallt sen


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av showerguy:

Nån som vet om man måste ha klarat ut ettan för att spela tvåan?

Har inte spelat ettan.

Du menar om det är tvunget för att förstå storyn eller? Jag hoppas verkligen inte du menade om man verkligen VAR tvungen att klara 1:an för att spela 2:an

Med tanke på hur lite information som finns ute så tror jag ingen direkt vet något om det. Dock kan jag ha fel


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Hur kan alla få bilden med Da Vinci till att soryn har med honom att göra?
om man inte är helt blind så ser man att det är en vinge brevid, så antagligen kommer man kunna glidflyga runt i detta spel

Inaktiv

man fick inte ens se hur det skulle vara för jag hoppas att det inte är ett spel där man ska rita bilder


signatur

spel nörd

Medlem

än en gång så muppar FZ's spelare och ljudet kapas.... btw sämst trailer

Inaktiv

Läckta detaljer och ett par scans från Gameinformer.
http://www.neowin.net/news/gamers/09/04/13/assassins-creed-2-...

Citat:

* New weapons to choose from including an axe, hammer, mace, spear, two different sword types, spear axe, and two smaller blades
* The ability to swim
* Leanardo Da Vinci's workshop and flying machine
* Locations such as Saint Marks Basilica, The Grand Canal, The Little Canal, Tuscany, and the Rialto bridge
* The game will open in 1476
* You will play as Ezio Auditore de Firenze, a nobleman of Florence who is a descendant of Altair
* People such as Machiavelli, Caterina Sofrza, and Lorenzo de Medici
* New notoriety system
* Each weapon has a special move
* New way of disarming enemies by using their own weapons against them
* Sixteen unique mission types
* No pick pocketing missions
* You will be able to see a street-side doctor when injured
* Hidden objects
* New opponents including archers, elite enemies, dagger wielders, armored troops and an intelligent halberd enemy
* The ability to assassinate people while hiding in a hay bale
* The Lorendo de Medici assassination attempt
* A day and night sequence

12
Skriv svar