Worms till Playstation Network i påsk

Robot
Medlem
Worms till Playstation Network i påsk

Tänk om det skulle komma ett Liero till PS3


signatur

lootskin@hotmail.com

Inaktiv
Skrivet av Lootskin:

Tänk om det skulle komma ett Liero till PS3

Liero Extreme!

Mm

Medlem

nya vapen ? Var inte dessa med i de gamla worms liren ?
Kan rota fram mitt gamla worms ur bokhyllan bara för att kolla om det vore så.

Holy handgranade fanns ju i den första versionen som kom till amiga back in the day.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

[quote=Ctrl]nya vapen ? Var inte dessa med i de gamla worms liren ?
Kan rota fram mitt gamla worms ur bokhyllan bara för att kolla om det vore så.[/quote

Är inte säker men har för mig att Holy Hand Grenade och Super Sheep introducerades i Worms Armageddon.
Men det är ändå lite fel av dem att kalla det för "nya" vapen.


signatur

<3

Medlem

Holy hand grenade och super sheep finns med i dom senare spelen typ world party. Dom menar nog att vapnen kan anses som nya eftersom dom inte fanns i Worms orginalet.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Kommer köpa detta direkt när det kommer ut!

Medlem

Det syftas antagligen på 360-versionen som vad jag vet inte har super sheep eller holy hand grenade.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

Helt otroligt att folk verkligen har tid med alla dessa PSN/Retro titlar?

Tror knappast man köper en PS3'a eller en 360 för detta.

Jag vet att jag har fel men kan inte låta bli att tänka tanken.

Medlem

Man kanske inte köper en PS3'a enbart för retro titlarna. Å andra sidan är de en bonus om de släpper något man gillar och vill ha en nostalgisk tår i ögat.
Själv köpte jag ps3'an som en mediastation och för att kunna se blue ray. Alla spel är en bonus.

Vad det gäller tid så är det som allt annat... prioritering.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Ja det borde man väl skaffa sig.

Medlem

bättre sent än aldrig. kul spel men lite slut tjatat nästan.

Medlem
Skrivet av Simon Bergstedt:

Tyvärr avslöjar inte utvecklarens pressmeddelande vilket dag spelet anländer till den europeiska PSN-butiken, men med tanke på att de vill att vi ska spela det i påsk känns påskafton som en inte helt otänkbar tidpunkt.

Ojojoj vad skådar mitt norra öga, jo en typnisse!
Men de e väl roligt att PSN börjar arbeta sig in ordentligt i Onlinebutiks-branschen! Blir lite kul o se hur de två jättarna kommer att konkurera mot varandra!

Medlem

Nice med Worms - inte omöjligt man skaffar sig detta


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

har demot på min 360 o de är faktiskt underhållande lirade mkt worms förrut när de va nytt! är suger på och skaffa en ps3 dock inte för worm utan för bluray och att den är tystare och hänger sig inte lika ofta som xboxen om jag fattat det rätt! e så otroligt trött på min tornadobox som gillar o hänga sig o repa skivor, tror themesång för min box är repa skivan me petter :/

Medlem

Man har lirat massvis av Worms online på 360 mot andra spelare, så man kan bara gratulera ps3 ägarna, ni kommer få skitkul online i Worms.

Inaktiv

Kan de inte göra nytt 3D med grym graffe:D Hade vart sjukt kul=)

KoP
Medlem
Skrivet av Ctrl:

nya vapen ? Var inte dessa med i de gamla worms liren ?
Kan rota fram mitt gamla worms ur bokhyllan bara för att kolla om det vore så.

Holy handgranade fanns ju i den första versionen som kom till amiga back in the day.

Har för mig att holy handgrenade och supersheep kom i Worms: The directors cut, 1997. Spelades sönder med polarna vid den tiden. Sen satt man och gjorde custom maps i Brilliance el. Deluxepaint.

Medlem

Kommer det idag tro?


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

1
Skriv svar